Info vedr. skjulte grupper!

J

Janet

Guest
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 3000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i lag finne et navn, deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig.

I lag med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.
 
Er bare å skravle i vei da! :D
 
Hva er greia med skjult gruppe? :) *ny på dette jeg vettu*

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
På sjult gruppe er det kun me på oktober 2014 som har tilgang. Der kan me lettare dela mykje meir private ting oss imellom. Enkelte er kanskje redd for å bli kjent igjen, men vil væra heilt anonyme, ingen problem på sjult gruppe :)
 
Skjult gruppe høres bra ut, men jeg synes det er litt synd at man må ha vært medlem i en mnd før man kan få være med. Jeg meldte meg ført inn etter positiv test:(
 
Skjult gruppe høres bra ut, men jeg synes det er litt synd at man må ha vært medlem i en mnd før man kan få være med. Jeg meldte meg ført inn etter positiv test:(
Skjønner det er kjipt, men en mnd går fort og da rekker du å skrive godt over 50 innlegg og bli godt kjent! :)
 
Skjønner det er kjipt, men en mnd går fort og da rekker du å skrive godt over 50 innlegg og bli godt kjent! :)

Antall innlegg blir nok ikke noe stress nei:) Men kjedelig å måtte vente til 8+3 før jeg får joine det gode selskap;-)
 
Antall innlegg blir nok ikke noe stress nei:) Men kjedelig å måtte vente til 8+3 før jeg får joine det gode selskap;-)
Jada, men det er mange mange måneder igjen etterpå også! :) Og det gode selskap er ute på åpent forum også, vi får ikke mure oss inne på skjult :p
 
Jada, men det er mange mange måneder igjen etterpå også! :) Og det gode selskap er ute på åpent forum også, vi får ikke mure oss inne på skjult :p

Sant! Og skal vel først og fremst bare håpe på at man når 8-9 uker generelt, det er egentlig et eneste som virkelig teller :)
 
Sant! Og skal vel først og fremst bare håpe på at man når 8-9 uker generelt, det er egentlig et eneste som virkelig teller :)
Ja, vi skal alle komme oss helt til oktober før lille skatten skal ut og møte verden! :D

-Taster fra appen-
 
Når blir oktober sjult da? :p fe en vite d på nåken måte? :)
 
hvor ser jeg antall innlegg jeg har her inne på okt 14?
 
Back
Topp