Kjenne liv?

I natt så drømte eg at eg kjente og såg en fot komme ut av magen min!! akkurat som da eg gjekk høg-gravid forrigang! :p
Noke så sært! :p
 
Flere som har kjent liv nå da?? :) jeg har ikke, men er veeeeldig spent!!!
 
Jeg har såvidt begynt å kjenne liv. Er 15+5. Forrige svangerskap kjente jeg ikke liv før uke 20 eller noe sånt.
 
Trooor jeg kjenner noe, men er ikke bombesikker. Sist kjente jeg det i uke 18-19, er 15+3 i dag :)
 
Åååååå... Kjenner dere den der fiskehalen? Eller har dere bedre forklaring på hva dere kjenner? :p
 
Hverken fiskehaler eller bobler som sprekker :p Mer som noe smyger seg mot veggen der inne (som luft, men likevel ikke). Også kjenner jeg små butte stikk...

Men nå er jo ikke jeg bombesikker da :p
 
Første svangerskap. Har kjent bevegelse siden 14+4 er 15+1 i dag... Kunne ikke tro det først siden jeg trodde det var lenge til jeg skulle kjenne noe ! Kjenner som LUUS noe som minner som butte stikk/dytting ! Alle sa at d ville føles som bobler som sprakk, sommerfuglvinger som slo osv, så ble overrasket over hvor "hardt" bevegelsene føles. Hadde sett for meg at det ville føles behagelig å føle bevegelser men jeg skvetter nesten litt og synes det føles litt rart :p venner meg nok på det etterhvert :)
 
Last edited:
Har begynt å kjenne litt "svømming" eller hva jeg skal kalle det for :p kjente tidlig sist også, men da var det mer prikking på en måte. Nå er det annerledes :) er 14 uker i morgen!
 
Er 14 + 5 og har noen dager nå kjent litt småbevegelser som "bobler". I dag tidlig er jeg sikker på at knøtteliten turna rundt der inne.. Jeg lå på siden og bevegelsene var tydelige.. kan minne om "fiskehaler som slår" eller noe som slår kollbøtte :))
 
Kjenner daglig nå, 14 uker på vei. Kjente de første bevegelsene i uke 10. Skal ha tvillinger, så livmora har vært over bekkenet siden uke 7
 
Er så usikker på om det lille jeg føler/ kjenner er babyen.. Er 14+5 i dag, og mener jeg har kjent litt bobler et par dager nå:)
 
tysdag rubda eg 16 veker, og gløymer ofte å kjenne etter når rg har lagt mrg og fått fred ;-) so fram til no har eg ikkje kbent nåke ting.. lura på om morkaka var på framsida denne gangen, so det kan jo vere litt av grunnen og :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp