Hemmelig Venn :)

Åheisann!
Har sitti og fulgt med på den tråden der vi meldte oss på og rett og slett ikke fått med meg denne xD Trodde hele greia var glemt jeg :-P nåvel. Pakke er selvfølgelig mottatt og med hint... Hintet var at hun var blant de eldste vordrende mødrene her inne. Med tanke på hvem som nå har avslørt seg og gjetta riktig... Kan det være: martar80 ??

Her er det jeg fikk :)
ImageUploadedByBV Forum1391432737.439874.jpg

Last edited:
Bak der er det 2pysjer :) veldig fin bok:)
Hint: fra askim,kallenavn mitt på bv ligner på noe som gjerne er på toppen av ei kake eller soft-is

Tipper dette er tutdelafrut;)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
You got it dude xD eller "girl" i dette tilfellet xD

Åheisann!
Har sitti og fulgt med på den tråden der vi meldte oss på og rett og slett ikke fått med meg denne xD Trodde hele greia var glemt jeg :-P nåvel. Pakke er selvfølgelig mottatt og med hint... Hintet var at hun var blant de eldste vordrende mødrene her inne. Med tanke på hvem som nå har avslørt seg og gjetta riktig... Kan det være: Anita89 ??

Her er det jeg fikk :)
Vis vedlegget 49257

Nei, er nok ikke meg :)

Nei da er jeg blank xD den personen jeg trodde i utgangspunktet står ikke engang på lista :-P og de som er igjen å gjette på fra lista er det jo ikke... Noen som er glemt? xD detta var tricky :-P

ELEKTRIKERFRUEN da xD
Alle gode ting er 3 :-P

Nei da er jeg blank xD den personen jeg trodde i utgangspunktet står ikke engang på lista :-P og de som er igjen å gjette på fra lista er det jo ikke... Noen som er glemt? xD detta var tricky :-P

ELEKTRIKERFRUEN da xD
Alle gode ting er 3 :-P

Nope, ikke meg..

Da er det bare Tutdelafrut som ikke har fått, eller som i alle fall ikke har skrevet noe om det her inne :) Ser hun har blitt gjetta på som hemmelig venn også, så kanskje en stund siden ho har vært logga på?

Vært logga på hver dag nesten, men i tåka her så har man bare fulgt med på feil sted :-P

Vært logga på hver dag nesten, men i tåka her så har man bare fulgt med på feil sted :-P
Hehe, sånn kan det gå :) Men nå er alle på G her; det er bra! Veldig fornøyd med at alle har fått gave, og til rimelig tid! Har vært med på runder tidligere der noen ikke har fått gave i det hele tatt, og det er kjedelig!

Nei da er jeg blank xD den personen jeg trodde i utgangspunktet står ikke engang på lista :p og de som er igjen å gjette på fra lista er det jo ikke... Noen som er glemt? xD detta var tricky :p

ELEKTRIKERFRUEN da xD
Alle gode ting er 3 :p

med det 4 skal det skje:P

Ja noe i den duren. Min siste gjetting nå blir HASA. Krysser fingra for at jæ nærmer mæ mål her xD

Back
Topp