Klagetråden !!

SnartMammaIgjen

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Noen ganger føler jeg så veldig for å klage litt, og da føler jeg det er bedre å gjøre det til dere, som skjønner akkurat hva jeg mener, enn til mannen får eksempel... :(

Idag må jeg bare klage på at lille snuppa mi har kastet opp så hun må være hjemme med meg. Selv om hun er 4 og klarer mye selv, blir det mye mas og lite avslapping. Noe jeg er veldig avhengig av om dagen! Huff. Håper denne kvalmen gir seg SNART! Jeg blir helt gal jo. Redd for å få omgangssyke jeg og, i tillegg til denne kvalmen:(
 
Klager litt jeg og da.. for i dag var frøste dag i de 13ukene jeg har vært gravid jeg faktisk kasta opp. Trodde at man lissom skulle bli litt mindre kvalm nå... baah!
 
Jeg vil ikke jobbe i helgen :( er så sliten etter ei lang uke med både jobb og skole.
 
Jeg vil ikke jobbe i helgen :( er så sliten etter ei lang uke med både jobb og skole.
Jeg syns du er helt utrolig som klarer alt det der! Jeg føler meg helt ubrukelig, ligger bare i senga/på sofaen, og hadde aldri i verden greid hverken skole eller jobb nå:( flink!!
 
Jeg blir så lei! Jeg er så sulten, men ingenting frister...!!! Å det jeg får lyst på har vi såklart ikke..
 
Jeg blir så lei! Jeg er så sulten, men ingenting frister...!!! Å det jeg får lyst på har vi såklart ikke..
Er det ikke typisk? Bruker mye penger på mat om dagen, selv om jeg spiser minimalt! Har hele tiden lyst på noe nytt, men varer ikke lenge...:(
 
Blæh!!! Kvalme gis bort. Kom og hent! Helt gratis!! Kan til og med strekke meg til å betale mottaker for bryderiet med å hente... Lei.no
 
Jeg er så lei kvalmen. Klarer jo ikke fungere på det verste!!!
 
Denne tråden trenger jeg.. hva er greia med denne kvalme greia, jeg lever i frykt for å få alt i retur.. Har det ikke ille nok heller til å syte for høyt føler jeg, vet mange har det verre men fy fader jeg er lei. 13+0 i morgen og hadde sett frem til at dette skulle være over. Var ikke så elendig sist svangerskap. Neste uke blir krevende på jobb og jeg gruer meg allerede. hadde også i utgangspunktet samboer hjemme hele dagen idag, men vi ble enig om at han kunne si ja til overtid... gah... heldigvis er mini en supergutt som har tilpassa seg min elendige fremtoning :)
 
Denne tråden trenger jeg.. hva er greia med denne kvalme greia, jeg lever i frykt for å få alt i retur.. Har det ikke ille nok heller til å syte for høyt føler jeg, vet mange har det verre men fy fader jeg er lei. 13+0 i morgen og hadde sett frem til at dette skulle være over. Var ikke så elendig sist svangerskap. Neste uke blir krevende på jobb og jeg gruer meg allerede. hadde også i utgangspunktet samboer hjemme hele dagen idag, men vi ble enig om at han kunne si ja til overtid... gah... heldigvis er mini en supergutt som har tilpassa seg min elendige fremtoning :)
Ysj!! Ikke sant, jeg håpte det skulle hi seg ved 10 uker, nå satser jeg på 12, som er neste helg. Får til akupunktur og, og jeg har null sjans til å jobbe. Hvordan klarer du? Kan du ikke få sykemeld? Greit at å være gravid ikke er en sykdom, og mange har det værre enn meg også det vet jeg. Men fy, ikke mye gøy likevel!
 
Håper kvalmen deres snart går over! Jeg hadde flaks, småkvalm i halvannen uke. kastet opp kun 2-3 ganger.

Eneste symptomene jeg har nå er litt ømme bryster samt at jeg er veldig mye trøtt. 13+5 nå :)
 
Fy så kvalm. Må rydde og vaske... Venter ny sofa i dag:) Jippi!!!!!
 
Jeg er så stiv i nakken og det går ut over hode mitt. Har så voindt i hode. Har vært sånn i ca en uke nå. Har hatt vondt i hode lenger men ikke nakken. Blir gal. Trur jeg må få litt energy, slik at jeg kan komme meg på trening.
 
Back
Topp