Er det sant at

nei det skjedde ikke, tror ikke det er så veldig vanlig... selv om noen her i tråden virkelig har blitt utsatt for magetafsere, haha!
 
Har ikke opplevd at noen har tatt på magen uten å spørre om å få kjenne.. Eller fått beskjed om å kjenne (som ved spark og dytting fra innsiden) :p Men da kun folk jeg kjenner :)
Håper virkelig ikke noen tar på magen min sånn uten videre denne gangen heller!
 
joda, mange bekjente tar seg friheter. Hvis de spør først, så syns jeg det er nokså ok. kommer selvsagt litt an på situasjonen. Og familie får kose i vei.... :)
 
Jeg har ikke opplevd det.. Mer slike halvkjente:p Er egentlig helt greit for min del..
 
Opplevde en gang at en jeg studerer med som er litt spesiellb tok seg frihet å ta på magen uten å spørre. Ble paff! Men opplevde mange som snakket med meg og sa du har nok ei jente inni der! Synes det var respektløst. For vi ville ikke vite kjønn og kjente at slikt irriterte veldig at folk skulle påstå, ikke gjette (altså fremmende) og også å påstå at det må ver 2 inni der! Beklager men måtte bare få det ut... Synes mange blir vågelige til å trå innenfor komfortsonen på gravide både i snakk og berøring!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Og å få høre at du er vel dagsventende når man er 6 mnd på vei med mye vann i kroppen er lite kult... Nei håper folk ikke gjør/sier slik denne gangen :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Og å få høre at du er vel dagsventende når man er 6 mnd på vei med mye vann i kroppen er lite kult... Nei håper folk ikke gjør/sier slik denne gangen :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Haha! Det fikk jeg og høre, bare litt over halvveis!!! Kjære vene, makan asså!