Er det sant at

nei det skjedde ikke, tror ikke det er så veldig vanlig... selv om noen her i tråden virkelig har blitt utsatt for magetafsere, haha!
 
Har ikke opplevd at noen har tatt på magen uten å spørre om å få kjenne.. Eller fått beskjed om å kjenne (som ved spark og dytting fra innsiden) :p Men da kun folk jeg kjenner :)
Håper virkelig ikke noen tar på magen min sånn uten videre denne gangen heller!
 
joda, mange bekjente tar seg friheter. Hvis de spør først, så syns jeg det er nokså ok. kommer selvsagt litt an på situasjonen. Og familie får kose i vei.... :)
 
Jeg har ikke opplevd det.. Mer slike halvkjente:p Er egentlig helt greit for min del..
 
Opplevde en gang at en jeg studerer med som er litt spesiellb tok seg frihet å ta på magen uten å spørre. Ble paff! Men opplevde mange som snakket med meg og sa du har nok ei jente inni der! Synes det var respektløst. For vi ville ikke vite kjønn og kjente at slikt irriterte veldig at folk skulle påstå, ikke gjette (altså fremmende) og også å påstå at det må ver 2 inni der! Beklager men måtte bare få det ut... Synes mange blir vågelige til å trå innenfor komfortsonen på gravide både i snakk og berøring!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Og å få høre at du er vel dagsventende når man er 6 mnd på vei med mye vann i kroppen er lite kult... Nei håper folk ikke gjør/sier slik denne gangen :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Og å få høre at du er vel dagsventende når man er 6 mnd på vei med mye vann i kroppen er lite kult... Nei håper folk ikke gjør/sier slik denne gangen :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Haha! Det fikk jeg og høre, bare litt over halvveis!!! Kjære vene, makan asså!
 
Sist jeg var gravid var det vel mest kjentfolk som kjente på magen, men jeg var ute på byen en dag, og på bygda er "alle" ute når det skjer noe spesielt, så da kom det veldig mange bort og skulle ta på magen og viste veldig begeistring for at jeg var gravid. Man har jo ikke så mange sperrer når man drikker...Deet var slitsomt!
 
Håper virkelig ikke at folk har tenkt til å ta på magen min i tide og utide...
 
Det har jeg ikke opplevd, og håper jeg slipper det også. Spesielt av folk man ikke kjenner. Huske søstrene mine og mamma kjent mye på magen min når jeg var kommet langt ut i svangerskapet sist. De ville så gjerne kjenne baby spark og bevegelse<3 Akkurat det syns jeg var bare koselig. Men fremmede kan holde seg langt unna ja.
 
Alle gjør det! Kanskje ikke fremmede, men alle bbekjente av meg hadde spontanutfall mot magen min:p

Jeg har aldri skjønt at det er noe å irritere seg for, magen min er høyt privat ellers, men som gravid er jeg egentlig bare litt stolt og syns den er fin:)
 
Jeg opplevde det ikke så veldig ofte syns jeg huske i første svangerskap.. Men jeg syns det bare er kosli..:) syns det er litt trist at det har vært så veldig fokus på det i media, for det kan vel ikke finnes folk igjen som tør etter alt som har blitt sagt..

Hehe.. Jeg fikk beskjed noen dager før termin når jeg var ganske lei at den magen var veldig høyt oppe og laangt unna at noe skulle skje.. Falt ikke helt i god jord her det heller.. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Håper for guds skyld at folk holder seg unna magen min så fremst de ikke har spurt først. Jeg er jo heller ikke den som går rundt og nyter å være gravid. Gleder meg veldig til den kommer ut!!!! :dance011
 
Det hadde jeg aldri tillatt, hadde sagt det var upassende og ubehagelig:p
Det er kun min familie som får ta på, og barnefaren selvfølgelig. Kanskje en vennine eller to! Men vil ikke at svigers engang skal ta på, har ikke fått mage enda - men jeg vet hun kommer til å ville ta på, men skjer ikke her - blir for ubehagelig og synes ikke det er greit. Men så har jeg også blitt en mega bitch i tankene mot svigers siden jeg ble gravid ! Hehe
 
Back
Topp