Skjult gruppe...

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Har meldt mæ på,men e fortsatt itj medlem....e d meir liv innpå der? :)
 
Har meldt mæ på,men e fortsatt itj medlem....e d meir liv innpå der? :)

Du er medlem. Derfor du har sånn banner som det står "Augustmødrene 2014" på under avatar-bildet ditt. :) Det er bare å gå inn på forumet. Om du er på app kan det hende du må laste inn "August 2014" på nytt for å få opp det skjulte forumet.
 
Jeg har ikke oppnådd kravene enda, så må vel vente litt med å søke...
 
Du er medlem. Derfor du har sånn banner som det står "Augustmødrene 2014" på under avatar-bildet ditt. :) Det er bare å gå inn på forumet. Om du er på app kan det hende du må laste inn "August 2014" på nytt for å få opp det skjulte forumet.
Oj,oj. :) Da får æ innom der å sjå da :)
 
Under "våre bilder" men lykkeliten samle at om du er på app så må du logge deg ut og inn igjen for å få opp den skjulte gruppen/tråden..
 
Dere som ikke oppfyller kravene kan trøste dere med at det ikke skjer spesielt mye mer der inne enn her :) jeg merker faktisk ikke forskjell mellom her og der.
 
Synes det er litt viktig også å holde liv i gruppa "her ute" så de som kommer senere kan få snoke og se litt her... Jeg synes iallefall det er spennende å se litt på de månedsforumene som har termin før oss i august... ;)
 
Redigert av moderator

Det er det ikke lov å skrive om på forumet her, så jeg anbefaler å være forsiktig med det. :)
 
Last edited by a moderator:
Skjønner ikke hvor jeg finner den skjulte gruppa :(
 
Har du meldt deg på da? Og du oppfyller kravene? Om du er på appen, så er det sagt at du må logge av og på for å få opp den skjulte gruppa.. :)
 
Ser nå at du har jo banneret under nicket, det betyr at du skal ha tilgang :) send med til moderator eller lykkeliten dersom du ikke finner ut av det ;)
 
Ser nå at du har jo banneret under nicket, det betyr at du skal ha tilgang :) send med til moderator eller lykkeliten dersom du ikke finner ut av det ;)
Tror jeg må gjøre det. Er på mac, ikke app. Ellers takk :)
 
Back
Topp