Satser på oktober

Nå er det nok ikke lenge før de første oktobermammaene kommer snikende inn :)
 
Og jeg har EL i skrivende øyeblikk :p
 
Men hvor tidlig kan egentlig graviditets tester slå ut? Vet ikke om jeg har helt tolmodighet til å vente helt til 26. Januar:confused: hehe

Jeg vet ikke men jeg vil holde teste siden av meg i ro til og IKM denne gangen jeg! Forrige pp var jeg overbevist om at jeg var gravid og begynte å teste så tidlig, negativ, men tenkte at det var for tidlig og ble så mye skuffet. Så nå denne pp skal jeg holde meg helt til IKM :D
 
Jeg vet ikke men jeg vil holde teste siden av meg i ro til og IKM denne gangen jeg! Forrige pp var jeg overbevist om at jeg var gravid og begynte å teste så tidlig, negativ, men tenkte at det var for tidlig og ble så mye skuffet. Så nå denne pp skal jeg holde meg helt til IKM :D

Ja det er jo det og.. Ikke kjekt å bli skuffet av negative tester hele tiden:( jeg får vel bare være flink jente jeg og, å vente :D
 
Vi venter sammen :) Har IKM nesten samtidig tror jeg :)
 
Jeg gleder meg til det blir litt liv her inne - og til å følge kommende oktoberdamer fra positiv test til barna blir født! :D

Jaa det blir veldig spennende å se hvem av oss som er så heldig selvom jeg håper vi alle kommer inn :)
 
Her har jeg el i løpet av de neste 2-3 dagene forhåpentligvis. :) :) Er fri for eltester, har bare de fra ebay igjen som funker dårlig på meg. Men håper FF finner el med hjelp av tempen min så jeg kan ha full kontroll i dpo dagene :)


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Hei

jeg slenger meg på her! Hadde el 3. eller 4. Januar og mye sex før men dessverre ikke på dagen! Så har en svømmer kommet fram er det nok jente ;-) ikm må på fredag eller lørdag. Hadde litt farget utdødd på tirsdag som forsvant fort. Først trodde jeg mensen kom tidlig, men har lest litt og finnes visst en sjanse å blæ noen dråper når egget fester seg. Stiller en del i livmoren også og de har deg gjort siden før helgen. Ellers har jeg ingen symptomer - er ofte kvalm og svimmel til vanlig så vanskelig å vite. Ingen stor forskjell med puppene, hva jeg har lagt merke til, men nå er det jo i så fall veldig tidlig! Det er første barnet og vi har "prøvd" ikke aktivt
Siden september og før det hadde jeg gått på p-piller i 12 år!! Så jeg forventet ikke at det skal gå fort, men litt utålmodig blir man jo!!! Men i følge min babyverden.no-såå så er forventet termindato for meg 28. Oktober. Kan dette være rett når dere andre skriver at dere eventuelt får termin i starten av prøver OM dere blir gravide nå?

Som sagt har ikle barn og aldri vært gravid (hva jeg vet) så veldig rookie her ;)
 
Unnskyld forrige innlegg var visst min neste syklus det der :p men da er jeg forhåpentligvis *krysser finhrene* en del av septembermødrene i stedet. Hvis ikke sees vi kanskje her igjen :)
 
Nå har jeg virkelig prøvd på komme inn i mage forum før oktober, men oktober har jeg virkelig lyst å komme inn i nå.
 
Testa positivt idag 10 dpo, menstermin 1 oktober.
Nr 1 fikk mens termin på pappa sin bursdag. Nr 2 får da menstermin på mamma sin bursdag.
Godt planlagt skulle man tro :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Testa positivt idag 10 dpo, menstermin 1 oktober.
Nr 1 fikk mens termin på pappa sin bursdag. Nr 2 får da menstermin på mamma sin bursdag.
Godt planlagt skulle man tro :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye :D
 
Back
Topp