Søvnig liten babysnuppe

MTDC

Forumet er livet
VIP
La snuppa for lur nr 2 kl 14. Hun bruker da å sove ca 2 timer for så å legge seg igjen kl 18. Hun VÅKNET nå kvart over 18!!! Blir nok en spennende kveld det her ;)
 
Dæven, for et lite sovedyr du har! :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hell yeah! ;) Skulle ønske det var like greit med eldste ;) Hun var sånn til hun sluttet med smokken og nå er det omtrent umulig å få henne til å sove på kvelden uansett hva vi gjør. Hun kan drive på til midnatt om hun bare går inn for det. Vil hun ikke sove så vil hun ikke :p
 
Ja. Hun fikk kveldsmat og flaske halv sju. La seg ca halv åtte. Vært litt urolig, men stort sett sovet. Var oppe en tur rundt ni, fikk flaske og la seg igjen... Rare ungen;)
 
Ja. Hun fikk kveldsmat og flaske halv sju. La seg ca halv åtte. Vært litt urolig, men stort sett sovet. Var oppe en tur rundt ni, fikk flaske og la seg igjen... Rare ungen;)
Litt imponert over sovehjertet til den jenta, altså! :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Egentlig ikke:p Jeg er klin lik;) Kunne sikkert sovet 18 timer i døgnet om jeg hadde fått lov;)
 
Wow, godt sovehjertet på jenta de hvertfall :p

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Ojsann… Skulle visst ikke snakket så høyt, for i går kveld våknet hun 23 med vonde tannebisser og holdt det gående til kl1. Hylskrik om vi la ho i senga, og bare herjet i vår seng. Så kom jo selvsagt storesøster ned i senga også… Jeg er trøtt!!! Ye, ye. Jobb neste stopp :p
 
Ojsann… Skulle visst ikke snakket så høyt, for i går kveld våknet hun 23 med vonde tannebisser og holdt det gående til kl1. Hylskrik om vi la ho i senga, og bare herjet i vår seng. Så kom jo selvsagt storesøster ned i senga også… Jeg er trøtt!!! Ye, ye. Jobb neste stopp :p
Hehe. Derfor jeg ikke har turd å skryte av sovedyret mitt de siste dagene. ;) Huffda, håper det blir bedre i kveld. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja. Var veldig glad for 180 cm seng i natt;) Mann med lumbago, minste med tannfrembrudd og eldste med mareritt...
 
Back
Topp