Opprop 12 uker!!

6 dager igjen :D
 
Tiden går fort gitt! 10 dager igjen har jeg :)
 
10 dager igjen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dere er så heldige som har kommet så langt! Hele treee uker igjen her:p Er ikke 10 uker engang. Jeg syns tiden går fryktelig sakte, jeg! Vil komme lenger og at magen skal synes :D
 
3 dager igjen! De kan bare ikke gå fort nok! Får vel også doppleren min på det tidspunktet, og DA! :D <3 Så mye å glede seg til!
 
Bare to dager igjen her :) eller en og en halv! Jøss :D
 
haha, jodda, men likevel. Nå har vi jo termin i august alle sammen da så det er jo ikke såå lenge å vente for noen egentlig. Det er alltid litt sånn Yey 3mnd!! Yey 4 mnd Yey 5 mnd!!! De med termin helt på tampen av August må bare smøre seg med tålmodighet :) Det er kjedelig å være sist ute med alt i en gruppe.. kontroller, milepæler underveis og ikke minst fødsel..., bare sånn at de med termin tidlig har det litt i bakhodet <3
 
haha, jodda, men likevel. Nå har vi jo termin i august alle sammen da så det er jo ikke såå lenge å vente for noen egentlig. Det er alltid litt sånn Yey 3mnd!! Yey 4 mnd Yey 5 mnd!!! De med termin helt på tampen av August må bare smøre seg med tålmodighet :) Det er kjedelig å være sist ute med alt i en gruppe.. kontroller, milepæler underveis og ikke minst fødsel..., bare sånn at de med termin tidlig har det litt i bakhodet <3
Den skjønte jeg ikke helt.. Skal de med termin tidlig i mnd begrense gleden sin fordi de skal tenke på de som har termin senere??
 
Back
Topp