Satser på oktober

Jeg tar ikke test før dagen etter mensen skulle kommet:) blir så dyrt å teste i tide og utide... Men jeg tripper å venter og er serdeles utolmodig:confused:
 
Huff det er det jeg er også... Men testen viser om jeg er gravid 14 dager etter el, ikke sant? Er bedt i bryllup neste helg, og hvis jeg ikke er gravid blir det ett glass rødt til maten :)
 
Ja det mener jeg den skal:) jeg får mensen ca 14 dager etter el og da har den slått ut med en gang når jeg var gravid med begge jentene. Testet en dag etter ikm begge gangene:)
 
Når er dere klar for testing da damer? Spennende å se hvem som blir med videre her. Om alt går etter planen her, så er det ikm 26 januar på meg og da blir termin 8 oktober:)
Krysser fingrene for dere alle:D

Spennende ! Helt likt her ;) Ikm, 26 men velger å teste dagen etter, da min sønn har bursdag ;p Å termin 8.oktober. Håper det klaffer for oss begge !!! :D Og alle andre her inne ! ;) Vi skal ha maaange Oktoberbabyer! ;)
 
Jeg har el nå til uka så skal teste i slutten av mnd. Pleier begynne 8 dpo. Lenger enn det klarer jeg aldri holde meg. Nå har tr kommer på 9 og 10dpo de siste 2 pp-ene så krysser fingrene for at det ikke skjer denne gang :)


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Spennende ! Helt likt her ;) Ikm, 26 men velger å teste dagen etter, da min sønn har bursdag ;p Å termin 8.oktober. Håper det klaffer for oss begge !!! :D Og alle andre her inne ! ;) Vi skal ha maaange Oktoberbabyer! ;)

Dette må jo bare gå! Min mann har bursdag 11. Oktober og vi har bryllupsdag 12:DOktober:) hadde vært kjempe kjekt med en baby og da på den tiden.
 
Dette må jo bare gå! Min mann har bursdag 11. Oktober og vi har bryllupsdag 12:DOktober:) hadde vært kjempe kjekt med en baby og da på den tiden.

Ja, kjempestas det da! Vi får samle masse spirestøv og humpe i vei ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vi har ingen i familien vår med bursdag i oktober så hadde vært kjempe stas med en da :)
 
Når er dere klar for testing da damer? Spennende å se hvem som blir med videre her. Om alt går etter planen her, så er det ikm 26 januar på meg og da blir termin 8 oktober:)
Krysser fingrene for dere alle:D

IKM er 22. eller 24. januar:) Håper jeg klarer å la være å bli sprø og testegal, men tviler på det:oops:
 
Lilla86: kjenner du noe på kroppen nå da?
Merkelig greie dette, men under forrige svangerskap skrev jeg dagbok fra dag 1. I går leste jeg i dagboken på tilsvarende dag som jeg evt er på nå, og da hadde jeg skrevet - vondt i hode, ekstrem luktesans og vondt i puppa.... Akkurat sånn har jeg følt det i noen dager nå, så håper det betyr noe :)
 
Lilla86: kjenner du noe på kroppen nå da?
Merkelig greie dette, men under forrige svangerskap skrev jeg dagbok fra dag 1. I går leste jeg i dagboken på tilsvarende dag som jeg evt er på nå, og da hadde jeg skrevet - vondt i hode, ekstrem luktesans og vondt i puppa.... Akkurat sånn har jeg følt det i noen dager nå, så håper det betyr noe :)

Har ømme bryster, ellers ingenting... Det pleier jeg å ha da, men synes det kom tidlig denne gangen. Derfor lurer jeg på om kanskje EL kom tidligere enn jeg forventet.

Så lurt at du skrev dagbok! Perfekt å kunne lese og sammenligne:) Håper du er gravid:)
 
Håper vi også kommer inn i denne gruppen:) Vi skal ha første ICSI forsøk nå i januar og håper virkelig det klaffer slik at jeg kan være med i denne gruppen:) Lykke til med testing jenter, og gratulerer til dere som allerede har fått positive nyheter. Håper jeg kan komme med positive nyheter i begynnelsen av februar!
 
Heisann!
Jeg tror jeg er gravid, men siden dette blir (kanskje) min første graviditet er jeg veldig usikker om jeg er det. Jeg har aldri hatt så mange symptomer før! Jeg har hatt ømme nippler nå i litt over ei uke, jeg fikk en liten flekk med brunt blod i går når jeg tørket meg, og en liten flekk idag også. Jeg kjenner at det stikker litt, nesten som mensensmerter, og jeg tisser veldig ofte itillegg til at jeg er så sliten og trøtt. Jeg tok en test igår, det er enda veldig tidlig å få svar, så den ble negativ, men har en til som skal tas ca. 16. jan, for da er det ca. da jeg skal få mensen.

Jeg har gått på ppiller i så mange år, og de siste månedene har de gått rett i glemmeboka. Har egentlig aldri vært noe flink å ta de, da..

Hørtes noe av det jeg skriver kjent ut?

Tusen takk for svar på forhånd! :)


Hei, er også i samme situasjon som deg :)
Har gått på p-pilla i 4-5 år og jeg og min samboer bestemte oss for og prøve. så dette er første gang for oss begge.
Har også mange symptomer som du har, og disse oppdaget jeg allerede 1dpo!!!!
Så jeg tokk symptomene med en klype salt. ømme nipler de brystvortene kan bli dobbelt så store, kvalme om kvelden, tissetrengt, trett og sliten, VELDIG følsom, innimellom får jeg en super lukte sans (men som oftest når jeg ikke vil ha det) :smiley-ashamed008, ømme pupper you name it!

De ømme brystene kom vel på grunn av EL, og jeg prøver og finne logiske forklaringer, er selv i 8dpo og symptomene forsvinner litt og litt, men de ømme brystene blir jeg nok ikke kvitt...

Jeg har tatt to CB og begge var negative :sad010
Skal da ikke ta de forgitt, for har jo ikke kommet til IKM enda, så krysser fingrer og tær og beer til høyere makter!
 
Jeg skal teste den 27.Januar. IKM er den 26. Har ikke noe håp for positiv test lengre, fordi dersom EL har vært ca når den ca skulle, så har det vært lite svømmere tett på datoen ;/ Håper likevel noen har kommet seg til, men ingen store håp.
 
Jeg skal teste den 27.Januar. IKM er den 26. Har ikke noe håp for positiv test lengre, fordi dersom EL har vært ca når den ca skulle, så har det vært lite svømmere tett på datoen ;/ Håper likevel noen har kommet seg til, men ingen store håp.
Jeg skal teste 28 :) Det trengs bare 1 svømmer vettu :D
 
Jeg skal teste 28 :) Det trengs bare 1 svømmer vettu :D

Spennende ! :) Ja, det gjør jo det, men tvilen kommer når man ikke har "jobbet for det" ;p Prøver å ikke stresse med det da, så håper den ene svømmeren finner seg godt til rette og overrasker meg litt om ca to uker :)
 
Back
Topp