August 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Dytt igjen!
 
Jeg tror det bare står termingruppene på listen ja, ikke noen kallenavn på de skjulte gruppene. :) Høres riktig ut med August 2014! :)
 
En ting til:p
Har du peil på hvordan jeg fjerner Før svangerskapet som favorittsiden?

Oj, glemte jeg å svare i Skravletråden? :) Du holder fingeren over "Før svangerskapet" i listen (ikke åpne forumet), da kommer det opp en meny hvor du kan trykke "Unsubscribe". :)
 
Oj, glemte jeg å svare i Skravletråden? :) Du holder fingeren over "Før svangerskapet" i listen (ikke åpne forumet), da kommer det opp en meny hvor du kan trykke "Unsubscribe". :)

Helt sikkert ikke. Trodde jeg hadde skrevet spørsmålet her inne og ikke i skravletråden. Da jeg ikke fant spørsmålet her trodde jeg at jeg ikke hadde skrevet det likevel:p takk!
 
Dytt igjen
 
Følg oppskriften i første innlegget for å søke om tilgang. :)

De som har fått tilgang får fanen "Augustmødrene 2014" under avatar-bildet sitt her i diskusjonsforumet (det synes kun i nettleser, ikke på app). :)
 
Eg vente baby i august :)

Det er hyggelig. Hvis du vil være med på skjult gruppe så les innlegget til moderator Tamara, det første (lange) innlegget i denne tråden. :)
 
Jeg markerte august 2014 som skjult forum og trykket på knappen nederst. Da kom det en feilmelding

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
 
Jeg markerte august 2014 som skjult forum og trykket på knappen nederst. Da kom det en feilmelding

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Har du prøvd på nytt? Hvis ikke det fungerer synes jeg du skal sende PM til Stine og fortelle hva som skjer (moderator her på august, hun har en klistret tråd på toppen.)

*Taster på app på mobilen*
 
Dersom du har søkt tilgang til skjult gruppe og ikke fått tilgang så skal du ha fått en PM med forklaring på hvorfor. Med en gang du har ordnet det som mangler for å få tilgang så er det bare å søke på nytt! :) Jeg har akkurat nå ingen i kø for å få tilgang, så da skal alle enten ha fått tilgang eller fått PM om hvorfor de ikke har tilgang. :) Si ifra om det er noe du lurer på.

Når du har fått tilgang så får du en sånn "banner" under avatar-bildet ditt (det synes når du er inne på BV forum på PC/nettleser). Der står det "Augustmødrene 2014". ♥
 
Hvor lang tid tar det å bli godtatt da? :) Her står det request pending.
 
Back
Topp