Endelig 1. mens etter spontanaborten og jeg har vært hos healer ;)

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
I dag kom endelig mensen igjen... Første gang jeg har blitt så glad for og få mensen ;) På mandag var hcg fortsatt på 14, og uka før 29, så det har gått sakte..., men tydeligvis kan man få mens allikevel da... :)
Var hos en anerkjent healer på tirsdag, og skal ha en mnd pause fra FER, for og se om vi kan bli gravid på naturlig måte... Har fått skikkelig trua og responsen på kroppen min når han la hånda på meg var helt utrolig!!! Og han sa så utrolig mye om meg som stemte, som ikke så mange vet en gang... Vet om flere jenter fra samme sted som meg som har vært hos han og blitt gravid etterpå..., har hørt om han en stund, men jeg var så skeptisk til og begynne med..., men måtte etterhvert bare gi det en sjanse... Han har hjulpet mange som ikke har klart og få barn med IVF engang, også har de blitt naturlig gravide etter å ha vært hos han :) ;) Var fortsatt bittelitt skeptisk på vei til han, men etter 20-30 min hos han var jeg overbevist ;) Så nå blir det hjemmekos denne mnd igjen og vi krysser finga for baby ;)

Spennende!!! Så bra! Ååhh en i Oslo eller? Skulle gjerne prøvd healer serru :) dette håper jeg blir full klaff for dere!!! :)

ringte du han? fant han :) skrevet bok også så jeg :)

hvor mye kostet det? og eventuelt hvor lenge var du der? jeg føler sånt er litt kleint, selvom jeg har trua på det hehe

Ja.. Kostet 800,- varte i 20-30 min.. Jeg ringte han på det telefonnummeret på siden hans, og avtalte :) Kjenner følelsen!! Syntes det var kleint selv, har ikke sagt det til noen andre enn mamma ;) + ei nær venninne... Var kjempe nervøs til og begynne med, men det gikk fort over... :)

Ja.. Kostet 800,- varte i 20-30 min.. Jeg ringte han på det telefonnummeret på siden hans, og avtalte :) Kjenner følelsen!! Syntes det var kleint selv, har ikke sagt det til noen andre enn mamma ;) + ei nær venninne... Var kjempe nervøs til og begynne med, men det gikk fort over... :)
oki...egentlig verdt hver eneste krone tanke på om det hjelper...dyrere med de medsinene man tar til prøverør. hva sa du på tlf? baaah har litt tlf skrekk...men men går vel over :)

Jeg bare fortalte at vi sleit med og få barn og at vi ønsket hjelp, og at vi var under prøverørsbehandling... Resten går av seg selv! Lykke til! Verdt forsøket tenker jeg! ;)

Vet at Hugo er dyktig i det han gjør :) Min datter bor i Hønefoss og har merket ting i huset sitt og når hun ringte fikk hun bare sagt HEI og da sa han at jeg vet hvorfor du ringer ...Og han fortalte om ting som har skjedd der og som min datter vet om og han ikke burde ha visst .. Så lykke til og er flere som tror sterkt på at han han fikser

Så utrolig spennende!
Sterke energier skal man ikke kimse av;) gleder meg til å høre hvordan det går videre! Lykke til og takk for at du deler med oss!:)

hvor mye kostet det? og eventuelt hvor lenge var du der? jeg føler sånt er litt kleint, selvom jeg har trua på det hehe

Jeg har en i blokka mi som er veldig dyktig. Healere kan virke forskjllig fra person til person,siden de er koblet på forskjellige energi frekvenser. I hovedsak så retter de opp den ubalansen du har i kroppen.

Han her (må finne navn og nr senere hvis du har lyst på) tar 400kr for en time behandling.

Jeg har en i blokka mi som er veldig dyktig. Healere kan virke forskjllig fra person til person,siden de er koblet på forskjellige energi frekvenser. I hovedsak så retter de opp den ubalansen du har i kroppen.

Han her (må finne navn og nr senere hvis du har lyst på) tar 400kr for en time behandling.
_gjør det! Takk! Det hadde vært enda bedre :) for trenger å rette opp ubalanse i kroppen :)

Han heter terje og har nr 91617191. Sist jeg var der så kostet det 400 et års tid siden. Han tar ikke kort

Men hos Hugo er det såååå mange som har blitt gravid rett etter og ha vært hos han... Tenkte, hvis du var hos han for ett år siden Lena, så funka det kanskje ikke optimalt? Eller ble du gravid da? :)

Har aldri gått til han får graviditet. Terje er en dyktig healer, og jeg har prøvd fler. Hugo har ikke overbevist meg om at det er verdt å dra ditt. Han er sikkert riktig for deg, men passer ikke alle :-) Og det er heller ikke løsningen for alle. Men når det er sagt, hvis man bare hører på hva magefølelsen sier og hbor den veileder. For den vet hva som trengs for deg for å oppnå det du ønsker. Siden du dro til hugo, så er kanskje han løsningen for deh

Jeg har ingen problemer med å bli gravid. Heller det at spiren ikke blir sittende. Mistet 7 ganger

Har aldri gått til han får graviditet. Terje er en dyktig healer, og jeg har prøvd fler. Hugo har ikke overbevist meg om at det er verdt å dra ditt. Han er sikkert riktig for deg, men passer ikke alle :-) Og det er heller ikke løsningen for alle. Men når det er sagt, hvis man bare hører på hva magefølelsen sier og hbor den veileder. For den vet hva som trengs for deg for å oppnå det du ønsker. Siden du dro til hugo, så er kanskje han løsningen for deh
Ja det er nok sant! :) Ble bare så imponert og fascinert når jeg var der..., kom med en viss skepsis og dro derfra helt overbevist! Men det er nok sant som du sier Lena, når jeg tenker meg om så har jeg jo gått både til akupunktur, soneterapi osv osv, fordi jeg har hørt om andre det har funka for...., men så har det jo ikke funka for meg allikevel... Vi er forskjellig!!
Dette med at du har mista: Huff, det var ille, det visste jeg ikke! Så utrolig trist!! Jeg har opplevd dette bare en gang, nå nettopp, og det var sinnsykt tøft! Skjønner det må være helt ubeskrivelig!! Håper virkelig at det ordner seg for deg og at en spire setter seg fast i 9 mndr ;) Ønsker deg lykke lykke til Lena :) Klem fra meg ;)

Må en møte Hugo personlig? Eller går det an å ta en time pr telefon..?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Han gjør fjernhealing også, men når det gjaldt barnløshet må man komme dit fysisk... Ikke no farlig ;) mannen min satt ute i bilen og ventet :)

Back
Topp