Ny UL

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Uff har hjerte i halsen akkurat nå. Etter 4 dager med brun utflod skal vi se om babyen har det bra i magen ... Er veldig nervøs..
 
Lykke til! :)
 
Lykke til! Det går nok bra skal du se :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Masse lykke til :)
 
Ånei :( :( !!!! Så ufattelig trist </3

Er du 110% sikker på at du er så langt på vei som du tror? Kan ikke være at du er kortere? :(
 
Å nei! :( så trist! Nu har nesten alle som har vært i samme situasjon fått samme beskjed på ul, gruer meg til det er min tur...
 
Trist å høre :(
 
Å nei! :( så trist! Nu har nesten alle som har vært i samme situasjon fått samme beskjed på ul, gruer meg til det er min tur...
Ja, dette begynner å bli skremmende! Har aldri trodd at det var så vanlig med MA. Blir lei meg for hver av dere som opplever dette. Skal selv på UL tirsdag og forbereder meg på alt...
 
Jeg blir bare veldig irritert på de gynekologene, de er kalde og null sympati. Hun sier at jeg ser ikke hjerteaktivitet, og så sier hun at forrige gang prøvde vi en annen maskin og da så vi hjerte. Hun fortsetter med at foster sekken ser tom ut og det er ikke vits å fortsette. Også henter hun en sykepleie med en pille og ber meg om å ta pillen for å tømme livmoren
Så spørr jeg hva mener du? Jeg har ikke hatt blødning i heletatt hvordan kan den forsvinne fra livmoren? Og hvordan kan dere bare gi mg piller uten å være sikker på at den er død?
Også sier gynekologen at neida hun så et foster anlegg der men hun tviler på at den lever
Jg er sjokkert over behandlingen

Da ble mannen min irritert og sa at vi nekter å ta pille, vi prøver heller en uke til, kanskje dere har tatt feil?!!!

Så sier sykepleier at vi tar heller blodprøve og ny UL i neste uke istedenfor...

Ble virkelig lei meg :( det er 3.gangen på rad :(
 
Så trist beskjed du fikk, og så dårlig behandling du mottok :( Jeg har hatt fem MAer på rad, og de fleste legene oppfører seg som om det er helt normalt å miste osv. Hvor langt er du kommet i graviditeten? Jeg har sett hjerteaktivitet i uke 7, men i uke 9 er det helt stille. Da ser jeg tydelig et foster. Uansett - før du tar noen tabl så skal du jo få to uavhengige leger til å se og bekrefte at det er stille. De gir ikke tabl før de vet at det ikke er noe annet å gjøre.

Forstår godt du er lei deg, og håper du får bedre behandling neste gang.
 
Også første dag i siste menstruasjon var 6.nov. Og jg hadde ikke samleie før 18 nov. D var ca 8 desember jg fant ut at jg var gravid
 
Back
Topp