Satser på oktober

Helt enig med deg :) Det må være så koselig med en liten høstbaby :D
 
Heisann :) Håper også å havne i denne gruppen, selv om det kanskje er litt optimistisk siden vi for for en god stund siden bestemte oss for å prøve fom januar. Har fra før en sønn på to år. Syntes dette er veldig spennende og ganske skummelt... ;)
 
Heihei! Jeg tilhørte august/september, men mistet for fire dager siden. Fikk ikke "karantene" så vi prøver på oktober istedet :) Aner ikke noe om når man kan forvente hverken el eller mens, men vi gir det et forsøk for det :)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
Jeg mistet i september i fjor og kjøpte el tester og testet hver eneste dag etter at blødningene var ferdig og hadde el ca. 14 dager etter. Nå sitter jeg med en frøken som er 6 mnd i dag. Vi også prøver nå, så kanskje vi får to tette. Lykke til :)
 
Hvis jeg får klar signal fra gynekologen om 14 dager er jeg klar til neste el. Da dår jeg termin i slutten av oktober :)
 
Heisann!
Jeg tror jeg er gravid, men siden dette blir (kanskje) min første graviditet er jeg veldig usikker om jeg er det. Jeg har aldri hatt så mange symptomer før! Jeg har hatt ømme nippler nå i litt over ei uke, jeg fikk en liten flekk med brunt blod i går når jeg tørket meg, og en liten flekk idag også. Jeg kjenner at det stikker litt, nesten som mensensmerter, og jeg tisser veldig ofte itillegg til at jeg er så sliten og trøtt. Jeg tok en test igår, det er enda veldig tidlig å få svar, så den ble negativ, men har en til som skal tas ca. 16. jan, for da er det ca. da jeg skal få mensen.

Jeg har gått på ppiller i så mange år, og de siste månedene har de gått rett i glemmeboka. Har egentlig aldri vært noe flink å ta de, da..

Hørtes noe av det jeg skriver kjent ut?

Tusen takk for svar på forhånd! :)
 
Kjenner meg helt klart igjen fra forrige svangerskap foruten blødningen, men kan ikke huske at jeg hadde symptomer så tidlig. Tror ikke jeg merket stort før uke 6-7
 
Håper på å komme inn her jeg også:) Fikk påvist MA i desember, har hatt en mens som er over nå og prøvinga på en oktober baby er i full gang;)
 
Jeg vil/SKAL inn her :) pp 8 og vil ha babyyyy!! Kjøpt inn temometer og skal prøve meg på temping denne pp. Har veldig korte sykluser på bare 21/22 dager så mulig det som gjør at det ikke klaffer :( Men nå skal det drikker grapefrukt juice, mannen drikker tran og vi tester etter el og temper.


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Jeg og vil inn hit. Pp 10 og ønsket blir bare sterkere og sterkere. Er på min 4 pp med fertilitetsmonitoren og prøver meg på temping denne mnd så håper virkelig det klaffer. Å lykke til til alle dere andre:)
 
Jeg håper også på å komme inn hit:) Hadde besøk av søsteren min og hennes nyfødte baby i dag, så håper babylukten satte i gang systemet mitt:p s
 
Når er dere klar for testing da damer? Spennende å se hvem som blir med videre her. Om alt går etter planen her, så er det ikm 26 januar på meg og da blir termin 8 oktober:)
Krysser fingrene for dere alle:D
 
Vil også inn her :) :) de to barna jeg har kom på 1. pp, men nå mista jeg i november og er på 1.pp etter det.. hvis alt går etter planen er det EL rundt 16., og ikm sånn ca 29/30.. termin 12 okt ish. Hååååper!! og ønsker dere andre lykke til i sammr slengen:)

Sendt fra moben :)
 
Dette er vel første gang vi egentlig "prøver, siden vi mistet i desember. Tipper at el blir ca 12-14 med ikm 27-30 et sted. Kommer ikke til å teste før dette, og muligens ikke før helgen etter der igjen heller om ikke mens kommer. Ble jo helt tullerusk av å finne det ut så tidlig forrige gang :p Med sønnen vår gikk jeg en stund før jeg visste om graviditeten. Forrige gang ble jeg dårlig omtrent dagen etter befruktning. Blir spennende å se hvor mange som blir værende her på oktober! Lykke lykke til dere! :D

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Last edited:
fikk tr idag. så nå er det frem med spekematen og sniker litt innpå her ;) vil så gjerne komme inn hit :)
 
Tenkte å ta en test ca den 20, for da har det gått litt over fjortem dager siden el. Hvor raskt etter el tar dere test? Er testen positiv da blir det vel termin ca 1 oktober :)
 
Back
Topp