NKI Nettstudier

Åå? Hva da?
Har en vennine som har en mann som studerer der. Han får null oppfølging. Og prøver han å kontakte skolen så får han ingen respons.

Kan høre konkret om du ønsker å vite mer.
Han skal vertfall slutte for å begynne på bi istede.
Var alt for dyrt til at en ikke fikk hjelp i det hele

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en vennine som har en mann som studerer der. Han får null oppfølging. Og prøver han å kontakte skolen så får han ingen respons.

Kan høre konkret om du ønsker å vite mer.
Han skal vertfall slutte for å begynne på bi istede.
Var alt for dyrt til at en ikke fikk hjelp i det hele

Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner"/ Neida det går bra, jeg dropper det jeg!

Oioi, aldri hørt om. Må sjekkes ut, tusen takk snuppa:)
Bare hyggelig :)
Kunne tenkt meg å tatt noe interiørkonsulent-greier selv. Akkurat nå drømmer jeg litt om å tegne kjøkken og bad, eller jobbe på Living eller noe i den dur! :P JObbe med noe kreativt, sånt at jeg gjerne hadde tenkt kreativt hele dagen, både hjemme og på jobb :) Men jeg går sikkert for mye ned i lønn til at jeg kan gjøre det :( men vurderes absolutt likevel :)

Bare hyggelig :)
Kunne tenkt meg å tatt noe interiørkonsulent-greier selv. Akkurat nå drømmer jeg litt om å tegne kjøkken og bad, eller jobbe på Living eller noe i den dur! :P JObbe med noe kreativt, sånt at jeg gjerne hadde tenkt kreativt hele dagen, både hjemme og på jobb :) Men jeg går sikkert for mye ned i lønn til at jeg kan gjøre det :( men vurderes absolutt likevel :)
Uansett jobb her så tror jeg ikke jeg går ned i lønn hvertfall:(
Høres spennende ut med å tegne bad og kjøkken da;)

Uansett jobb her så tror jeg ikke jeg går ned i lønn hvertfall:(
Høres spennende ut med å tegne bad og kjøkken da;)
Håper det ordner seg med noe du har lyst til å gjøre snart! Den som får deg til ansatt og kollega er iallefall superheldig!!! ;)

på nks var det veldig bra oppfølging, man fikk svar kort tid etter man sendte en melding. kunne også nå veileder på telefon . nks ig nki har vel en del av de samme studiene

Back
Topp