Skravletråd for lag GRØNN

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Lag grønn består av:

*Riri*
mamatina
mamiii
Ranveig!
toneany
Ccmil

Tidligere medlemmer
lucillen
Lykkelig
STIERIE
pepperpus
Småtass
Fru.Maja
Demilo
 
Last edited:
Er ny på dette jeg også.. Nå går jeg også inn i praksis og oppgaver på skolen så jeg ønsker heller ikke å være lagleder.. Håper noen andre vil! :)
 
Haha, hvis ingen gjør det frivillig må vi nesten ha en trekning eller noe. :p
 
Hehe ja, det er vel den eneste rette måten å gjøre det på da evt:) Men vi er enda mange på laget som ikke hsr skrevet her enda da.

Sant det, men samtidig så føles det veldig negativt å starte det hele med "ikke meg, ikke meg!". :p Vanligvis er jeg typen som ender opp med å være leder fordi alle de andre "nekter". ;)
 
Sant det, men samtidig så føles det veldig negativt å starte det hele med "ikke meg, ikke meg!". :p Vanligvis er jeg typen som ender opp med å være leder fordi alle de andre "nekter". ;)
Vi får vente å se ann litt da vettu:)
 
I utfordringen, hvilke dager skal vi følge av de 30 dagene som er?

Lurer på om jeg misforstod, men jeg tror da det var de dem første? Siden vi kjører mandag til fredag?
 
Dette kan bli spennende. Har aldri vært med på dette før.
Håper jeg klarer utfordringen. Jeg liker å trene, men helst gå/løpe/sykle tur. Ikke så glad i å forplikte meg til å gjøre noe hver dag, er så lett å føle at en mislykkes da... Vet at du ikke MÅ gjøre dette hver dag, men konkurranseinstinktet slår inn :), men igjen det er vel det opplegget går ut på :)

Og så håper jeg noen på laget ønsker å stille som leder (for jeg har ikke så veldig lyst :))
 
Jeg kunne godt vært lagleder, men jeg jobber kveld annenhver fredag så jeg får ikke regnet ut noe resultat i rett tid da desverre. Håper noen andre kan og vil, ikke store jobben egentlig :)
 
Jeg ønsker heller ikke å være leder:( litt hektisk med baby og skole. .

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
 
Bare sånn for å bli litt kjent med lag grønn :)
Hvor er dere fra?
Selv er jeg fra Jæren, Rogaland.

Har ikke så veldig mange kilo som skal av, men ønsker å komme inn i buksene mine fra før graviditeten, og etter et par uker med masse, masse mat er motivasjonen nå på topp!
Heia grønn :)
 
Jeg er fra Lofoten. Har egentlig vært "lubben" hele livet, men la på meg gradvis fra jeg ble sammen med sambo som 15-åring, og har jojoslanket meg siden. Det endte med at jeg var intenst tung som høygravid, og ettersom jeg...
1. Ikke har lyst til å være småfeit og hate meg selv resten av livet
2. Skal gifte meg i Desember 2014 og allerede har kjøpt kjolen som jeg må passe, samt at jeg må se på bildene fra den dagen for resten av livet
3. Skal få flere barn og ikke ønsker et like tungt svangerskap neste gang
... Så er det på tide å komme seg ned og holde seg der.

Jeg har tidligere prøvd både shaker, lavkarbo, suppedietter, og egentlig funnet ut at det som funker best er små tilpassninger i det daglige, å spise sunn mat som jeg liker, og få inn mest mulig mosjon.
Siden jeg aldri har vært voksen og slank/i form, så vet jeg ikke nøyaktig hva som er målet, men jeg skulle likt å veie under 80 kg i alle fall. Vi kan si at 88 kg i alle fall er et delmål, fordi da kan jeg søke om brystreduksjon (selv om det kanskje blir etter neste baby). Per nå veier jeg jo 95 kg (veide rundt 92 før jul da).
 
Jeg er fra Østfold:)

Vil ned til min trivselsvekt, ned 10-12kg. Aldri klart mer enn 5 kg stort sett så sprekker jeg. Håper dette gjør susen, jeg har jo et konkurranseinnstinkt så;)

Hvem av dere har vært med før da?
 
Bor sør i Rogaland..
Er 27 år og har en gutt på 3 år. Har masse å ta av! Har jojo-slanket meg mange ganger.. Vi vil gjerne ha nr 2, men jeg bare mister. Har et håp om at det skal hjelpe at jeg går ned i vekt..
Har også søkt om slankeoprasjon og fått godkjent første omgang, men det kan ta laaaang tid.. Vil også gi meg selv en pangstart før en evt. oprasjon. Håper selvfølgelig å bli gravid først. Men om det er det så skal til så.. :) nå er jeg hvertfall motivert! :)
 
Hvor lenge varer egentlig slankekrigen?
 
Jeg er fra Østfold:)

Vil ned til min trivselsvekt, ned 10-12kg. Aldri klart mer enn 5 kg stort sett så sprekker jeg. Håper dette gjør susen, jeg har jo et konkurranseinnstinkt så;)

Hvem av dere har vært med før da?
Er 88 modell og har en datter født i april13❤️
 
Back
Topp