Dere andre som er kvalme..

Her frister ingenting og hater meg selv :( er konstant kvalm og uvel :(
 
Kaster ikke opp,men spiser meg kvalm og ikke mett :-( Er dritt lei nå! Ligger langflat fra jeg står opp til jeg legger meg...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg er kvalm, men kaster ikke opp. Er mer sulten enn jeg pleier å være, men klarer ikke spise mye om gangen (ikke pga kvalmen, men blir rett og slett mett). Har lyst på sjokolademelk, is og lignenede - veldig rart når man er kvalm egentlig!

Det kan jo være du er sulten fordi kroppen din ikke holder på næringen den får. Jeg hadde omgangssyke før jul og var da forferdelig tørst fordi jeg ikke klarte å holde på væske.

Kanskje det er lettere å holde nede hvis du ikke spiser for mye om gangen?
 
Jeg måtte ta meg sammen denne uken. "Spiste" bort kvalmen, men ble bare uvel av det også, og fikk vondt i magen! Prøver å spise mindre, frisk luft og aktivitet hjelper også har jeg funnet ut :) Nå skal det nevnes at jeg ikke kaster opp da, så matlysten må komme av annet enn mangel på noe.. :/ ikke lett..
 
Jeg har prøvd å spise mindre og, men kommer bare opp det. Eneste jeg holder på nå er sånne "potetgull-fisk ", men blir jo ikke mett av det. Hater litt meg selv jeg og. Hater mest at jeg ikke klarer å følge opp datteren min:( får så dårlig samvittighet.
 
Jepp konstant dårlig runddans. Men har jo null matlyst så blir jo kvalm uansett hva jeg putter i meg. Nesten 2 kg ned i løpet av jula (på nesten 3 uker da)

Men det som er verst er at jeg føler meg utilstrekkelig iforhold til datteren min :( Veldig mammajente, men mamma er bare slapp og ligger på sofaen og har tolmodighet som en krokodille :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
jaaa! Kjempesulten! Igår spiste jeg halve middagsporsjonen, spang og kastet opp, gikk tilbake og spiste resten før det kom opp det og!!! Frustrert!
 
Kvalm konstant, og kaster opp ca alt jeg spiser.. Blir gal om dette skal vare kjempe lenge!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jepp konstant dårlig runddans. Men har jo null matlyst så blir jo kvalm uansett hva jeg putter i meg. Nesten 2 kg ned i løpet av jula (på nesten 3 uker da)

Men det som er verst er at jeg føler meg utilstrekkelig iforhold til datteren min :( Veldig mammajente, men mamma er bare slapp og ligger på sofaen og har tolmodighet som en krokodille :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Føler med deg.. Da har vi det veldig likt.. :(
 
Jeg har prøvd å spise mindre og, men kommer bare opp det. Eneste jeg holder på nå er sånne "potetgull-fisk ", men blir jo ikke mett av det. Hater litt meg selv jeg og. Hater mest at jeg ikke klarer å følge opp datteren min:( får så dårlig samvittighet.

Ingen grunn til å hate seg selv. Ingen mødre er i godform hele tiden. Dette går over ❤️
 
Må spise for å prøve å holde kvalmen i sjakk. Så er som oftest sulten igjen rett etter ett måltid. Prøver å fylle inn med gullerot og litt mandler mellom måltidene :)
 
Er sulten,men klarer ikke spise noe, har null lyst på mat! Kaster ikke opp så ofte lengre, men er kvalm og sliten dagen lang..

Ser det er flere med dårlig samvittighet her inne.. Jeg føler meg som verdens verste mor:( bare ligger på sofaen og orker ikke leke eller noe.. Gleder meg så til denne perioden er over!
 
Er sulten,men klarer ikke spise noe, har null lyst på mat! Kaster ikke opp så ofte lengre, men er kvalm og sliten dagen lang..

Ser det er flere med dårlig samvittighet her inne.. Jeg føler meg som verdens verste mor:( bare ligger på sofaen og orker ikke leke eller noe.. Gleder meg så til denne perioden er over!
Samma her!
 
Back
Topp