Hjerteplasteret <3

mammatil2skatter<3

Forelsket i forumet
Endelig var det vår tur til å få den gode nyheten :) har gått i ca 1 uke med magevondt, så har vært veldig redd for at det ikke var noe der. Var endelig på ul i går, og der var det et perfekt lite hjerteplaster <3 trenger bare å få dele litt med noen, er så deilig å endelig begynne å se frem igjen etter mange tøffe mnd etter vi mistet himmelskatten vår :( gleder meg til å bli kjendt med dere, håper de små klorer seg fast lenge <3 og ikke minst så gleder jeg med til en fødsel der jeg får en skrikende baby på magen <3 ImageUploadedByBV Forum1388833521.453750.jpg

Gratulere so masse! :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så herlig å se at alt er som det skal :)

Gratulerer! Hvor langt er du på vei her?

Gratulerer;-) så bra alt er i orden med spiren deres :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hærlig :)

Herlig:) gratulerer<3

Takk alle goiner❤️ håper tiden går litt fortere snart! Klør i fingrene ettet å handle :) fikk aldri kjøpt inn vogn å slikt til snupp, siden jeg var så
Mye inn ig ut på sykehuset, så dette ser jeg virkelig frem mot ❤️ men er enda tidlig å handle da.. Kjøper vel vogn når vi får vite om det er lillesøster eller lillebror som ventes :D andre som klør i fingrene etter å handle? :)

Dette er mitt første barn så jeg har veldig lyst til å begynne å handle ja!! Har tittet mye på nettet en del.. :)

:D så bra!

Back
Topp