SYMPTOMER. Kvalme...Ømme bryster....Knytninger i lysken..... ??? Hvilke har dere?

E super nervøs siden jeg ikke kjenner kvalmen enda..var kvalm og spydde gjennom hele de to andre graviditetene.....tror ikke helt på testenxsmile3 men har super vondt i puppene haha :D Og må tisse heeeelt tiden :)
 
E super nervøs siden jeg ikke kjenner kvalmen enda..var kvalm og spydde gjennom hele de to andre graviditetene.....tror ikke helt på testenxsmile3 men har super vondt i puppene haha :D Og må tisse heeeelt tiden :)
Heldigvis så er alle svangerskap forskjellige!! :) jeg hadde ikke mye symptomer med de 2 andre, men nå er det helt sinnsykt...
 
Jeg skulle faktisk ønske jeg hadde litt mer symptomer. Nå bare iler det i lysken innimellom. Men det er alt... Sist hadde jeg vanvittig vondt i puppene, men nå merker jeg ingenting. Håper det kommer så jeg kan føle meg litt gravid :p
 
Har hatt alle.. men i dag når jeg våkna så var ikke brystvortene ømme lenger :/ kjenner jeg ikke liker det no særlig :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
E super nervøs siden jeg ikke kjenner kvalmen enda..var kvalm og spydde gjennom hele de to andre graviditetene.....tror ikke helt på testenxsmile3 men har super vondt i puppene haha :D Og må tisse heeeelt tiden :)

Det er jo to fine symptomer det da :D kanskje du rett og slett får lov å slippe spyinga denne gang ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har hatt alle.. men i dag når jeg våkna så var ikke brystvortene ømme lenger :/ kjenner jeg ikke liker det no særlig :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Er slik med meg også.. Den ene dagen er jeg skikkelig sjuk, den andre kjenner jeg ingenting.. Er nok helt normalt.
Er ikke alle som har så mange vondter igjennom svangerskapet. Veldig forskjellig fra person til person.
 
Det er jo to fine symptomer det da :D kanskje du rett og slett får lov å slippe spyinga denne gang ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Sant det :) er vel hormoner som gjør meg sprø :eek:;)
 
Ble tipsa om å ta en test av ei venninne her. Vi satt å drakk kaffe, og plutselig kom det ei heftig hetetokt. Da nevnte hu at det var første sympomet hennes også, og det stemte jo! :D
 
Her har i hvert fall trøttheten slått inn for fullt!
Også murrer og strekker det noe fælt der nede. Regner med det bare er livora som vokser ;)
Puppene er ikke så ømme som de var forrige gang. Men når jeg tenker meg om så fant jeg det jo ut når jeg var like langt som det jeg er i dag :p Nå har vi vist det i nesten 2 uker!
Mulig de ikke var så super ømme helt til å begynne med!

Men uansett...sååå trøtt!
 
trøtt og kvalm i perioder, ofte rundt matlukter osv. men skal ikke klage, det plager meg ikke så mye.. enda :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp