Hei, og velkommen til September 2014! (kontakt gruppeansvarlig her)

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Jeg er moderator Stine og ansvarlig for underforumet September 2014.
Først vil jeg ønske dere alle velkommen! Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.
Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte Forumansvarlig Janet eller legge inn et innlegg her: Teknisk support.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov.
Forumreglene finner dere her!

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum!

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe :)
Vennlig hilsen Moderator Stine
 
Hei Stine.


Jeg lurer på, jeg ser at andre terminforum har slike "lukkede forum" inne i terminforumet sitt. Hvordan ordnes dette?
Vi må vel ha over 3000 innlegg for å få det :)
 
Samlet totalt? Eller 3000 innlegg hver på BV generelt, eller bare her inne på terminforumet? Da er man jo heldig hvis man oppnår det før termin :p
Totalt ja :) ellers hadde det nok tatt tid ;)
 
3000 innlegg inne på terminforumet er det som stemmer. Det går ganske så fort om man går inn for det, gratulerer nyankommende, trøster de som er i dårlig form, skravler etc.

hei! Kan man se hvor mange innlegg man har igjen før man kan ha et lukket forum? :) Eller må vi bare spørre deg? :)
 
hei! Kan man se hvor mange innlegg man har igjen før man kan ha et lukket forum? :) Eller må vi bare spørre deg? :)
hvis du vil sjekke hvor mange innlegg september 2014 har, trykker du på "nyeste terminklubber" og så "2014". Da skal antall innlegg stå under forumnavnet.

Tenker du på deg selv, så kan du gå inn på profilsiden din, finne innleggene du har skrevet og telle hvor mange du har på terminforumet.
 
hvis du vil sjekke hvor mange innlegg september 2014 har, trykker du på "nyeste terminklubber" og så "2014". Da skal antall innlegg stå under forumnavnet.

Tenker du på deg selv, så kan du gå inn på profilsiden din, finne innleggene du har skrevet og telle hvor mange du har på terminforumet.

takk :) har ikke lagt merke til at det sto noe under der jeg :p
 
Jeg er ganske ny her på babyverden. Fikk positiv test mandag 30.12, og har foreløpig termin 5.september. Gleder meg veldig!
 
Hei :)
Jeg er helt ny her inne, med foreløpig termin 7.september :)
Synes det hadde vært koselig å fått kontakt med andre med termin på samme tiden. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Endre nick? Får ikke til å endre nikket mitt på iPad appen.. Hvordan gjør jeg det??
 
Tror jeg fyller kravene til lukka forum. Hvor finner jeg forumet?
 
Hei, jeg har fått termin 5 september å er nå 3 mnd på vei, jeg vil gjerne bli medlem her, men hvordan gjør jeg det?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei :)
Jeg er helt ny her inne, med foreløpig termin 7.september :)
Synes det hadde vært koselig å fått kontakt med andre med termin på samme tiden. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Velkommen hit :) Bare å skrive ivei og bli kjent med de andre jentene.
Gratulerer med mageboeren :)
 
Back
Topp