Åh...

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
I kveld har lille en av sine "fårikkesove"-kvelder... Føler meg alltid som verdens dårligste mor på disse kveldene (og det har vært ganske mange sånne kvelder) ingenting som funker, bare gråter.. Gråter når jeg bysser,synger osv... Og vræææææler hvis jeg lar henne ligge i senga:( er så sliten av sovestyr nå!! Noen som har tips til å få henne til å sove bedre? Snart villig til å prøve hva som helst ( men skrikekurer kommer ikke på tale, over hode ikke opp til vurdering!)
 
Har dessverre ingen tips til deg. Er ikke noe bedre her enda heller. Jeg har medikamentell hjelp oppe til vurdering...

Sender deg en stor klem.
Og du, du er IKKE en dårlig mor for at ikke vesla finner roen! Vet hvor lett det er å tenke det, men du er den beste mammaen for vesla di.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Har dessverre ingen tips til deg. Er ikke noe bedre her enda heller. Jeg har medikamentell hjelp oppe til vurdering...

Sender deg en stor klem.
Og du, du er IKKE en dårlig mor for at ikke vesla finner roen! Vet hvor lett det er å tenke det, men du er den beste mammaen for vesla di.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
takk søte! Det blir noen tårer når det står på som værst,både på lille og meg!
 
Uff :( vi har også hatt våre perioder med ikke-sove-kvelder ... Hjelper somregel å bysse og bære, eller ta en kjøretur i bilen, men av og til må en bare kose med en skrikende baby til den sovner, samme hvor vondt det gjør. Når ikke lille er syk eller har tilsynelatende vondt noe sted så er det ikke godt å vite hva man skal gjøre... Du er aldeles ikke noen dårlig mor, ingen kjenne gullet bedre enn deg <3 mange gode klemmer herfra, og sper på med litt sovestøv
 
Huffda. Har dessverre ingen gode råd, men du kan få en klem, og minne deg på at du er verdens beste mamma for gullet ditt. Hun hadde ikke klart seg uten deg. :)

Siste to mnd har det vært et skikkelig styr med soving her også. Utrolig slitsomt. Hun har alltid vært så flink til å sove, men nå er det slutt på det...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff! Føler så med dere som sliter med leggingen! Her har det heldigvis aldri vært noe problem, så jeg har desverre ikke gode råd å komme med heller. Men regner med de vokser det av seg etterhvert. Aldri hørt om voksne som skriker seg i søvn i hvertfall ;)

Lykke til snuppa! Du er en fantastisk god mor, og det kommer helt sikkert til å løse seg snart :D
 
Back
Topp