♥~ ★ ~ → JUBELTRÅD ← ~ ★ ~ ♥

GlaJenta88

Elsker forumet
Wuhoo! Her kan vi juble om hva det skal være :) Ferie, gaver, uker som passerer, jobb, mann, trening, ultralydopplevelser osvosv :D

Hurra for 5 uker idag!
 
Jubler litt for mannen idag, jeg :) Han er så god! I forrige svangerskap savnet jeg "interessen" hans litt. Altså, han var jo interessert da og, men var nok noe usikker og. Klappet på magen, men ikke så ofte som jeg skulle ønske osv :p Men så langt har han vært fantastisk! Sender meg i seng når han ser jeg er sliten, selv om det er lenge til leggetiden til sønnen vår. Kjøper inn sånne ting han vet jeg kan bli fysen på og som jeg ikke blir plutselig kvalm av. Ja, passer ordentlig på meg rett og slett! Fortjener litt jubling han der nå ♥♡♥

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Jubler litt for mannen idag, jeg :) Han er så god! I forrige svangerskap savnet jeg "interessen" hans litt. Altså, han var jo interessert da og, men var nok noe usikker og. Klappet på magen, men ikke så ofte som jeg skulle ønske osv :p Men så langt har han vært fantastisk! Sender meg i seng når han ser jeg er sliten, selv om det er lenge til leggetiden til sønnen vår. Kjøper inn sånne ting han vet jeg kan bli fysen på og som jeg ikke blir plutselig kvalm av. Ja, passer ordentlig på meg rett og slett! Fortjener litt jubling han der nå ♥♡♥

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
Heldig du er. Min er litt kald synes jeg. Sier at det kan jo gå galt. Virker som det er fokuset. Derfor vil han ikke juble eller la meg knytte meg for mye til spiren. Litt trist.

Hva kan jeg juble over da? Min kjære sønn som er så søt og lærer nye ord for hver dag som går
 
Tok en rfsu test samme som for en uke siden! Denne gangen var test streken like sterk som kontroll streken!! Bare elsker å se hcg nivået stiger!! Weeee :D burde kanskje forandre navn til teste-gala :D hehehe
 

Vedlegg

  • 1388180375230.jpg
    1388180375230.jpg
    27,1 KB · Visninger: 63
  • 1388180488307.jpg
    1388180488307.jpg
    28 KB · Visninger: 63
Tok en rfsu test samme som for en uke siden! Denne gangen var test streken like sterk som kontroll streken!! Bare elsker å se hcg nivået stiger!! Weeee :D burde kanskje forandre navn til teste-gala :D hehehe
Godt å se det ikke bare er meg som er testgal :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
5 uker i dag <3 :smiley-bounce016
 
4 uker og 1 dag :D
Og glad for at puppene enda ikke er ømme :) vet det kommer så prøver å nyte tiden uten :D
 
Last edited:
Reiser hjem til mannen min i morgen :) Etter to uker borte fra hverandre savner jeg ham nå gitt :p
 
Back
Topp