Tråden for oss som strikker, syr, hekler e.l.

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hei,

Jeg strikker litt, men er ingen racer. Jeg vil gjerne strikke litt til babyen etter hvert, men jeg strikker også en del til andre. Jeg vil gjerne høre deres prosjekter og se bilder av det dere lager! :) Både til babyen eller andre, eller interiør, pynt, ja, egentlig hva som helst. :)

Jeg vil også gjerne høre hva dere planlegger å lage til babyen, hvilke plagg som faktisk blir mye brukt. :)

Så jeg tenkte vi kunne ha en slags skravle, diskusjon og bildetråd for alle som liker å lage ting selv. Dere kan jo egentlig komme med det dere vil. :D


Nå for tiden er det kanskje en del som holder på med julegaver f.eks? Jeg har laget to hjemmestrikkede julegaver i år. :)
 
Jeg hekler babyteppe :)
 
Jeg kommer også til å hekle litt denne gangen:) dkal ivertfall hekle chevron teppe:) håper det blir i rosa!

Gutt sept 2010 prøver på nr 2:)
Pp3
 
Voldsomt med mange tråder du starter da...

Jeg vet ikke helt hva du mener med dette, men siden det ikke handler om temaet i tråden så håper jeg dette ikke blir en diskusjon akkurat her. :) Jeg vil mye heller se bilde av et håndarbeidsprosjekt du holder på med! :) Siden du er i strikke/sy/hekle-tråden. :)

(For ja, jeg starter tråder med ulike temaer når de ikke finnes før, siden vi er på et forum. Det er vel hele poenget med et forum. Jeg deltar gjerne i tråder andre har startet også. Men dette er helt off-topic her inne i denne tråden, og jeg vil helst ikke ødelegge en håndarbeidstråd, forhåpentligvis får vi masse fine bilder av nydelige babyklær her inne. Det hadde vi på FS også. :) Hvis du har noen andre tilbakemeldinger til meg tar jeg gjerne imot PM.)
 
Voldsomt med mange tråder du starter da...

Gjør det noe, da? Det er vel ingen som bestemme hvor mange tråder en kan starte. Dessuten er det relevante og nyttige tråder, synes jeg.
 
Jeg har heklet mange forskjellige :) kan se om jeg har noen bilder på tlf!

Gir du bort også da, eller har du strikket mange på de ukene som har gått nå i starten? (Superrask?) :D

Jeg har strikket noen små babysokker i barselgave, og det blir alltid veldig godt mottatt når man gir bort noe man har laget selv. Pluss at jeg synes det er veldig hyggelig å gi bort. Har dessverre ingen bilder da, får ta bilder av noen nye prosjekter senere. :)
 
Dette er tråden for meg!! Jeg er veldig glad i å strikke og hekle, men får ikke lov til å starte på noe til hemmeligheten i magen på noen uker ennå. Har planer om hva jeg ønsker å lage, og skal komme med linker/beskrivelse når jeg ikke er på jobb ;)
Pleier å strikke mye til vanlig, men de siste ukene har jeg vært så latterlig trøtt at jeg ikke har orka.
 
Dette er tråden for meg!! Jeg er veldig glad i å strikke og hekle, men får ikke lov til å starte på noe til hemmeligheten i magen på noen uker ennå. Har planer om hva jeg ønsker å lage, og skal komme med linker/beskrivelse når jeg ikke er på jobb ;)
Pleier å strikke mye til vanlig, men de siste ukene har jeg vært så latterlig trøtt at jeg ikke har orka.

Ja, linker/beskrivelser er perfekt, og skjønner at du venter til etter jobb. :p Jeg må etter hvert lage meg en liten "strikkeliste" så da er inspirasjon fra andre veldig gøy!
 
Vi driver å bygger hus, og har egentlig pakket ned alt strikketøyet mitt (det skjedde før vi viste om graviditeten) men lurer litt på om jeg må finne det frem igjen! :) Har heldigvis en mamma og en tante som som er veldig flinke og gira på å strikke og en annen tante som er rå på å hekle!:)

Når vi har kommet oss inn i huset så har vi bygget et eget hobbyrom som jeg kan sy og male i.. å jeg har fått egen kosekrok så regner med at det blir laget litt forskjellig der!:) En ting jeg vet jeg SKAL ha klart før neste jul er en sånn brodert julekalender... slik lagde mamma til meg og broren min, og jeg vil gjerne lage en slik til vår!:)
 
Back
Topp