Noen andre som har termin i slutten av desember og begynner bli litt lei ?

Jm-kontroll i dag, oG neg urin. Masse kynnere, og kjenner på en måte at noe skjer der nede, men det er ikke spesielt vondt andre steder enn i ryggen. 8 dager til termin nå.....
Bra at urin var fin!:) spennende, kan skje når som helst nå! Jeg har 11 dager igjen til termin, håper snuppa kommer før! Fikk endret på jordmortimen min så nå har jeg fredag 20. istedenfor 23. Håper på at det blir siste kontroll:)
 
Bra at urin var fin!:) spennende, kan skje når som helst nå! Jeg har 11 dager igjen til termin, håper snuppa kommer før! Fikk endret på jordmortimen min så nå har jeg fredag 20. istedenfor 23. Håper på at det blir siste kontroll:)
Fikk du fredagen altså?? Stilig :)
Men 11 dager til termin? Trodde du hadde samme dag som meg jeg? Har du 27. altså?
 
Fikk du fredagen altså?? Stilig :)
Men 11 dager til termin? Trodde du hadde samme dag som meg jeg? Har du 27. altså?
Ja sant! jeg trodde ikke de hadde ledig fredagen jeg:) Nei jeg har 28. des, blir 11 dager det utenom denne og jeg teller jo ikke med selve termindagen:p hehe
 
Ja sant! jeg trodde ikke de hadde ledig fredagen jeg:) Nei jeg har 28. des, blir 11 dager det utenom denne og jeg teller jo ikke med selve termindagen:p hehe
Aha..! Var sikker på du hadde samme som meg.. Jeg har jo 26. - så i så fall har jeg bare 9 dager da. Hipp hurra, tjente en dag. Haha!
 
Lurer på hvem av oss som blir først ut!?! Åååå det er så spennende:) Jeg har masse kynnere med tak i, men det har jeg jo hatt en stund, så føler ikke noe spesielle tegn. Har jo gått med tegn i flere uker! Men har dere sett noe til slimproppen??? Står at den går rundt uke 39 hos mange, jeg er i uke 39 på torsd. Håper se noe til den snart, for når vi er så nærme termin er det jo ofte et tegn på at snart skjer det!!!
 
Har ikke sett snurten av slimproppen! :) Jeg kommer sikkert til å føde neste år....
åååå jeg håpte noe mer hadde skjedd, du har jo bare en uke igjen!!! Kanskje fødselen starter uten noen om helst tegn da:p har du prøvd en hyrdestund? ha svømmerene inne noen minutter;) har du sjekket hos jordmor om det er noe om helst modning på gang der nede?
 
Eneste som har vært er mensenmurringer i ryggnog mage, kynnere som kommer å går. Vokne ti dag morrest med dårlig mage, men elles så kan jeg ikke si jeg kjenner så mye mer.

Litt leit å gå på "overtid" men han kommer vel snart :)


Hvordan går det med deg? Kanskje er du på føden nå?^^
Har du kommet deg til føden nåå??? hehe:)
 
Nei, nå begynner jeg å tro at det blir nyttårsbaby på meg :p skal slutte å vente, hvis jeg later som om jeg ikke vil at baby skal komme nå, så kanskje det starter før:p
 
åååå jeg håpte noe mer hadde skjedd, du har jo bare en uke igjen!!! Kanskje fødselen starter uten noen om helst tegn da:p har du prøvd en hyrdestund? ha svømmerene inne noen minutter;) har du sjekket hos jordmor om det er noe om helst modning på gang der nede?

Jeg har vært så sliten i helga, så det har ikke fristet med hyrdestund. I går var jeg så forbanna på gubben at jeg heiv 1 kg surret skinkesteik rett ut fra verandaen sammen med et halvt brød og en pose saus. Tonen er bedre i dag, så skal vurdere det ...
Ingen som har rota nedi der på en god stund, for å si det sånn. Huff :S
 
Jeg har vært så sliten i helga, så det har ikke fristet med hyrdestund. I går var jeg så forbanna på gubben at jeg heiv 1 kg surret skinkesteik rett ut fra verandaen sammen med et halvt brød og en pose saus. Tonen er bedre i dag, så skal vurdere det ...
Ingen som har rota nedi der på en god stund, for å si det sånn. Huff :S
Skjønner! er ikke akkurat fristende å hoppe i høyet med den store magen og sliten om bare det! Men hjelper på modningen og kan sette noe igang da! Greit å bare få det overstått:p
 
Skjønner! er ikke akkurat fristende å hoppe i høyet med den store magen og sliten om bare det! Men hjelper på modningen og kan sette noe igang da! Greit å bare få det overstått:p
Slenger på en liten kommentar: Samboeren min mener vi skal prøve med sex for å få fortgang på sakene. Jeg svarte: "Ok, men forvent ikke at jeg skal nyte det...." Man blir liksom ikke så romantisk av seg i en sådan stund....
 
Slenger på en liten kommentar: Samboeren min mener vi skal prøve med sex for å få fortgang på sakene. Jeg svarte: "Ok, men forvent ikke at jeg skal nyte det...." Man blir liksom ikke så romantisk av seg i en sådan stund....
Hahaha! :) Ja, det blir liksom ikke helt samme stemninga når sex`en er BARE for å få i gang en fødsel. De to tingene hører liksom ikke helt i hop. Jeg venter til alt er ferdig i hus og heim, så får vi heller gjøre en innsats på den fronten om ikke ting har sjedd da!
 
Slenger på en liten kommentar: Samboeren min mener vi skal prøve med sex for å få fortgang på sakene. Jeg svarte: "Ok, men forvent ikke at jeg skal nyte det...." Man blir liksom ikke så romantisk av seg i en sådan stund....[/quote
Tenk om det starter da?!!? Bygg deg opp med puter og hele pakka og pøs på med olje:p du trenger bare noen svømmere som må ligge marinere der nede en stund!:p hehe
 
Hahaha! :) Ja, det blir liksom ikke helt samme stemninga når sex`en er BARE for å få i gang en fødsel. De to tingene hører liksom ikke helt i hop. Jeg venter til alt er ferdig i hus og heim, så får vi heller gjøre en innsats på den fronten om ikke ting har sjedd da!
Med tanke på at kvinnen har gått i ni mndr med alt fra kvalme, bekkenløsning, ryggplager, hormoner over styr og nå tung og sliten, er det det minste gubben kan bidra med, nemlig å sette fortgang i ting:p Skulle bare mangle:p
 
Tror ikke det blir noe på han i kveld for å si det sånn. Skal til JM i morra og hun har sagt hun skal sjekke hvordan det står til inni der... Så får vi se hva det blir til etter det... Har liksom et tog å rekke også jeg (skal liksom reise "hjem" til jul den 23.) så jeg håååper det ikke drøyer for lenge... Så mener JM det er håp i morra kan det hende han får kjørt seg litt ja........:rolleyes::p:D
 
  • Liker
Reactions: Sam
Tror ikke det blir noe på han i kveld for å si det sånn. Skal til JM i morra og hun har sagt hun skal sjekke hvordan det står til inni der... Så får vi se hva det blir til etter det... Har liksom et tog å rekke også jeg (skal liksom reise "hjem" til jul den 23.) så jeg håååper det ikke drøyer for lenge... Så mener JM det er håp i morra kan det hende han får kjørt seg litt ja........:rolleyes::p:D
Lykke til i morgen! Håper det går rett vei :)
 
Back
Topp