Juletråd

Mulig det... "Må" liksom, men orker egentlig ikke...


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis du lager én type og kjøper resten har du jo fortsatt laget noen selv. Bare bytt bokser, så ser det ut som om du har laget de selv. ;) viktig å jukse litt!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hvis du lager én type og kjøper resten har du jo fortsatt laget noen selv. Bare bytt bokser, så ser det ut som om du har laget de selv. ;) viktig å jukse litt!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Haha. Ja, me må juksa litt. :) apropo; hun der Ingrid espelid hovig damen satt på senteret idag og signerte bøker. Hehe. Ikke akkurat kø for å si det sånn stakkars. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha. Ja, me må juksa litt. :) apropo; hun der Ingrid espelid hovig damen satt på senteret idag og signerte bøker. Hehe. Ikke akkurat kø for å si det sånn stakkars. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Stakar! Men hu burde vel strengt tatt nyte pensjonisttilværelsen nå, ikke fly rundt og signere bøker. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Stakar! Men hu burde vel strengt tatt nyte pensjonisttilværelsen nå, ikke fly rundt og signere bøker. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Hehe ja. Stakkar, det verste var at det så ut som hun anstrengte seg skikkelig. Ikke lett å skrive navnet sitt så mange ganger på rad..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe ja. Stakkar, det verste var at det så ut som hun anstrengte seg skikkelig. Ikke lett å skrive navnet sitt så mange ganger på rad..


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er viktig å få det så pent som mulig, vet du. Det kan jo havne under folks trær.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Haha. Ja, me må juksa litt. :) apropo; hun der Ingrid espelid hovig damen satt på senteret idag og signerte bøker. Hehe. Ikke akkurat kø for å si det sånn stakkars. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Var hun i Åsane også? Hun var innom Lagunen også.. er visst på turne hun da!
 
Runde to ble bedre :) nå ble det brente mandler,ikke svidde :) og bra er det, må jo ha noe å putte i gavekurvene :)
 
Mannen lurer på hva jeg ønsker meg til jul... Hjelp!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Apropos oppskrifter! Jeg trenger noe digg til julaften i tillegg til riskrem. Andre år har jeg laget snickerskake, after eight-ostekake og diverse annet jeg ikke husker i farta. Pleier å lage noe nytt hvert år. Noen ideer til noe som er veldig, veldig godt?
Tenkte på oreokake, men den er jo så innmari mektig. Vurderte pavlova også, men frysen er tom for bær og i butikkene har de jo bare import... Hmm..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp