Dere som er kvalme

Emiliemor

Gift med forumet
Hvor langt er dere på vei? Var ca 6 uker sist når kvalmen kom. Er 5+2 i dag og håper jeg slipper.

Er 7+1 nå. Kvalmen kom omtrent akkurat i uke 6. Er heldigvis bare kvalm om morgenen og når jeg er sulten :)

7+3, men er fortsatt redd det blir verre...

Kom uti uke 6 :/

Mellom uke 6 og 7

Kom brått 5+9, er 6+9 nå! Kommer å går men er alltid kvalm når jeg står opp, når det har gått 3 timer siden jeg har spist, når jeg er sliten etter stressende arbeidsdag og med en gang jeg legger hodet på puta på kvelden blir jeg skikkelig kvalm! Føles som hele dagen du gitt :( men et par ritz kjeks når jeg er kjempe kvalm gjør det noe bedre :)
Første svangerskap for meg så er meget spent på hvor lenge dette skal vare !? Skjønner det er forskjellig fra person til person... Men noen som har erfaringer hvor lenge dette varer? Blir d værre utover eller mildere? Noen med tips til hva som kan hjelpe ? Prøver å tenke på hvor heldig jeg er som er blitt gravid og at jeg ellers er frisk og rask ! Positiv tenking hjelper på :)

Gud, så mange dager det er i ukene dine da :D

Hehe, lange uker på stakkars Barris ;)

Hahaha!!! Ops ...6+6 mente jeg selvfølgelig ;)

Sist var jeg kvalm til uke 15 :( Jeg er også veldig kvalm om morgenen, og må spise hele dagen for å holde kvalmen i sjakk. Det går i bølger. Ååå, jeg hater å være kvalm!! :(

Kvalmen kom i uke 6 denne gang.. Litt senere de to forrige svangerskapene.
Jeg har alltid vært mest kveldskvalm. Denne gang er det hele døgnet. Til og med natt :(( Har oppkast denne gang også.. Æsj!!!! Var å fikk meg reisesyketbl i dag. Hjelper litt. Cherry tomater hjelper også litt.
Er også ekstremt trøtt, orker nesten ingenting og er redd dette ender med sykemld...

Sniker fra Juni - kvalmen kom i uke 6, og nå som jeg er 12 uker er den verre enn den noen gang har vært :( Håper den slipper taket snart, helt utslitt etter seks uker.

jeg er 7 uker i dag og det kommer og går.. jeg spyr annenhver dag. Bedre matlyst nå enn i uke 5 og 6 :)

Kvalmen kom 6+1, men fra 6+4 ble den veldig mye verre. Verst om morgenen og sent på kvelden. I perioden i mellom føler jeg meg konstant "sjøsyk".. Det er den eneste måten jeg klare å beskrive det på. Noen andre om opplever det sånn? Ikke noe moro å være på jobb for tiden.. Sitter ofte i mange viktige møter som jeg må lede og svare på viktige spørsmål. Akkurat nå er cola det eneste som hjelper, men må jo begrense dronningen av koffeinholdig drikke.. Arg! Gleder meg til august jeg!!! :)

Back
Topp