Håper !

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Håper veldig på å komme oss inn her eller i September-gruppa ! Flere ? :)
Ser litt mørkt på det siden jeg bare har vært tre dager av pilla, men håper bortfallsblødning kommer snart og at eggløsning kommer kjapt i gang :)
 
Håper veldig på å komme oss inn her eller i September-gruppa ! Flere ? :)
Ser litt mørkt på det siden jeg bare har vært tre dager av pilla, men håper bortfallsblødning kommer snart og at eggløsning kommer kjapt i gang :)
Jaaaaa vi håper også på en av disse!!:) Mista nå forrige uke, men setter igang igjen så fort som mulig ;)
 
JAAAAAA hadde håpet på før enn okt.. Men jeg blir glad hvis det i heletatt kommer en spire som blir sittende...
Mistet for 14 dager siden og er veldig klar for å prøve igjen.... Zniri, venter du til du har hatt 1 mens?
 
JAAAAAA hadde håpet på før enn okt.. Men jeg blir glad hvis det i heletatt kommer en spire som blir sittende...
Mistet for 14 dager siden og er veldig klar for å prøve igjen.... Zniri, venter du til du har hatt 1 mens?
Ja vi satser på at neste sitter!!! :)

Nei jeg tror ikke det altså! Legen sa at grunnen var at man skulle vente var pga å fast sette termin, for min del er ikke termin så viktig bare den blir der så kommer h*n når h*n kommer :) gjør du?
 
Hadde vært gøy å havne i august også, men siden det nå er to uker siden pilleslutt og jeg fikk en rosa utflodsdag den 3. Tror jeg det var eggløsning, og klaffet det der så blir jo termin i slutten av august men jeg tviiiiiler på at vi lykkes så raskt. Men uansett ville jeg nok i så fall født over termin å havnet i september ;p
 
Satser på at spiren sittet så fort som mulig, for meg er det samme når... Så klart ville det sikkert vært gull før sept med tanke på barnehage osv... Men det finner man alltid en løsning på :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Endelig kom tr her for første gang siden ppilleslutt, så da er kroppen igang igjen i alle fall. Jeg faller ut fra å komme inn i september og satser nå på oktober! Regner med 28 dagers syklus siden jeg ikke vet hvordan den blir, og da blir ikm på min sønns bursdag og termin på min brors bursdag i oktober ;) spennende tid fremover og håper det sitter en spire på første skikkelige pp nå slik som forrige gang :) Lykke til alle sammen!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Det er jo sååå spennende :D :D
 
vi er i gang med et fryseforsøk, så håper det klaffer innen denne mnden ;)
Noen som har gjort det? evt holder på med det nå?

Krysser fingrene for dere ;)
 
Vi mista nå så håper på og rekke og komme med her gitt :)

- Appen

Så trist at dere mistet :( krysser fingrene for at det kommer en ny spire som kommer ut i oktober da ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
vi er i gang med et fryseforsøk, så håper det klaffer innen denne mnden ;)
Noen som har gjort det? evt holder på med det nå?

Krysser fingrene for dere ;)

Spennende! Håper det klaffer for dere ;) Lykke til :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vi mista nå så håper på og rekke og komme med her gitt :)

- Appen
Ånei! :( Så trist! :( Men: Kanskje vi kan følge hverandre her i oktober istedet! :) Jeg mistet jo den 30. og her så og si stoppet blødningen igår (med minimal spotting idag). Jeg fikk ikke noe beskjed om å vente med prøving så jeg plottet inn 30 som første dag i ny syklus. Må du på sykehuset?
 
Ånei! :( Så trist! :( Men: Kanskje vi kan følge hverandre her i oktober istedet! :) Jeg mistet jo den 30. og her så og si stoppet blødningen igår (med minimal spotting idag). Jeg fikk ikke noe beskjed om å vente med prøving så jeg plottet inn 30 som første dag i ny syklus. Må du på sykehuset?

Ja jeg må på sykehuset. Skal inn og operere en cyste som ligger i livmora og er full av blod og sånn. Så etter det så kan vi sette igang igjen :)

- Appen
 
Ja, Kiwii! Jeg håper også å komme inn i denne gruppa!! Satser på et oktoberbarn til:) Syntes det er stor stas og prøve igjen, men samtidig så skummelt.....!!
 
Ja, Kiwii! Jeg håper også å komme inn i denne gruppa!! Satser på et oktoberbarn til:) Syntes det er stor stas og prøve igjen, men samtidig så skummelt.....!!

Spennende ! Lykke til ! :D Har du Oktoberbarn fra før ?
Kjenner på de samme følelsene selv. På nippet til å ombestemme meg innimellom.. men er jo ikke barebare det heller..
 
Ja, har en som er født oktober 2011. Hadde da ganske mye svangerskapsplager og en tøff fødsel, jeg har disse tingene friskt i minne fortsatt. Lurer derfor ofte på hvordan i allverden jeg skal klare og ta meg av ungen hvis jeg opplever de samme svangerskaps plagene igjen. Samtidig som vi har veldig lyst på flere barn :) Har du barn fra før?
 
Ja, har en som er født oktober 2011. Hadde da ganske mye svangerskapsplager og en tøff fødsel, jeg har disse tingene friskt i minne fortsatt. Lurer derfor ofte på hvordan i allverden jeg skal klare og ta meg av ungen hvis jeg opplever de samme svangerskaps plagene igjen. Samtidig som vi har veldig lyst på flere barn :) Har du barn fra før?

Så flott! Jeg har en som bli 2 år denne mnd :) Jeg hadde et fint svangerskap og en rask, fin fødsel. Men har andre bekymringer/utfordringer som setter meg i tvil av og til, selv om vi ønsker en til veldig sterkt. Er også student og vil da ta et års permisjon, slik jeg også gjorde sist. Dermed tar utdanningen lengre tid og det er litt kjipt, men jeg ønsker ikke å vente til jeg er ferdig med utdanningen, fordi da blir det mange år mellom barna ;/ Derfor får vi bare kjøre på og ta det som det kommer, man vet jo aldri om det går fort eller om det tar lang tid før man blir gravid og får en til. Alt ordner seg og alt er verdt det når man får en til, og ikke minst at den man har fra før får søsken :)
 
Back
Topp