Når nettene blir lange..

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Vil tro søvnløshet pga av utallige plager gjelder mange av oss. Hva finner dere på når resten av huset ligger der og sover og koser seg?
Jeg må ofte på do, er sulten og lager meg en skive. Surfer på Facebook og forumet her. Og er frustrert! :(
Noen som gjør noe lurt for å sovne igjen? Har begynt å grue meg til å legge meg nå, for vet jeg blir liggende og vri meg, og at jeg våkner fort igjen hvis jeg er så heldig å sovne.

I natt har jeg sovet 7 timer i strekk uten å våkne, det var nesten litt rart. Men tror virkelig kroppen min trengte det.
Jeg pleier å prøve å sovne igjen, gir meg selv en time ca. Men det skjer ikke og da beveger jeg meg kun i etasjen med sovedel. Så da pleier jeg å gå å legge meg på barnerommet(laget meg sofa der med dyner og puter) og ligger på tlf å spiller eller leser på forumet. Har også et lager med babyblader/bøker der og skrivepapir. Men som regel er jeg så sliten at det blir til at jeg bare titter på tlf.

Eg berre ligge der :p Prøve å finne behagelig sovestilling, tenke på alt som må gjerast dagen etterpå og kryssa fingrane for at vesla ikkje skal våkne - då er det umulig å sove! Står aldri opp, av og til helde eg meg faktisk om eg må tisse, for veit at om eg står opp, så er det større sjanse for at eg finne på noko anna å gjere :p

Sovna som regel til slutt. Er veldig trøtt om dagane. Vi legge oss rundt 23, eg sovna 1-2, våkna 4-5 gangar, opp 7, så søv eg frå 8 - 10 og er alltid gjennomvåt av svette! Er veldig slapp om dagane, så får liksom aldri gjort det eg tenker på om natta :p

Ligger i sengen og håper jeg sovner igjen. Men våkner mange ganger i løpet av natten pga bekkenet. Klarer ikke å ligge på høyre side så må hele tiden ligge på venstre, for den siden er litt mindre vond.

Jeg leser litt bok, surfer litt på nettet og planlegger litt (blir mange lister....) Blir det ekstra ille står jeg opp å setter på en serie eller film, som jeg ser på til jeg føler meg klar til å prøve å sove igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I natt kjøpte jeg tørketrommel og i dag er den kommet i hus :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ta en lang varm dusj, da blir du sigen. Barber deg hvis du klarer og ta en hårkur samtidig. Før du legger deg da så går du på do, spiser og drikker litt. Så sovnet du godt igjen;-) tenk på positive ting før du sovner. Som for eksempel hvor mye du gleder deg til snø og julaften.

Bruker natten effektivt du ser jeg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tenk hvis alle var like praktiske på natta. Det hadde vært no. Hadde kanskje blitt litt dyrt med alle de søvnløse nettene.

Tørketrommel! Den var god! Nei, jeg får forsøke en tur i seng nå, og høre på stormen.

Jeg ligger som regel bare å vrir meg.. Sørger for å være mett og ha gått på do før jeg legger meg. Men noen gang får jeg bare ikke sove. Så da sitter jeg å titter her, eller på andre sider på nettet eller ser på serier i senga :p jeg har jo merket at jo mer jeg har gjort på dagen, jo bedre sover jeg. Kanskje ganske logisk egenlig:p så prøver å få gjort litt ting hver dag. Alt fra lege besøk, til å dra i butikken, lage middag, ordne rundt i huset:) blir jo sliten av ingenting, så det skal jo ikke alltid så mye til:p

Jeg våkner for hver gang jeg skal snu meg, og de gangene jeg må på do. men sovner som regel rett etterpå. Om ikke så har jeg en sambo som pjusker litt på meg om jeg ikke får sove, å da blir jeg døsig og sovner som en stein.

Jeg våkner for hver gang jeg skal snu meg, og de gangene jeg må på do. men sovner som regel rett etterpå. Om ikke så har jeg en sambo som pjusker litt på meg om jeg ikke får sove, å da blir jeg døsig og sovner som en stein.

Så heldig!:) det er kos med litt pjusking:) min mann sover som en stein hver natt:p hehe

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Da setter jeg på en episode med grey's anatomy, og sovner i lenestolen, med nakkepute, tepper og stæsj ... Og gjentar etter en time eller tre:-P
Honningmelk er forresten god sovedrikk som lindrer sår hals og ikke gir halsbrann.. Storforbruker!

Min også! Slokner som et lys. Ikke snakk om noe selskap i natten her, nei!
Min sovner før han treffer puta.. Han skulle visstnok massere beina mine her en dag, uten min viten. Han krøp nedover senga og snorka søtt. Da måtte jeg vekke han og spørre hvorfor han lå der nede. Og da svarte han, jeg masserer deg vel. Ha ha riktig, i hans drømmer kanskje :D

Forresten så er jeg forelska i tørketrommelen min - den har tom ullprogram :D

Jeg blir sittende lenge å se på tv og sitter på forumet. Det er så kjedelig å ha det slik men vanskelig å styre helt søvnen for tiden da jeg er mye trøtt på dagtid og etter middag osv

Jeg blir sittende lenge å se på tv og sitter på forumet. Det er så kjedelig å ha det slik men vanskelig å styre helt søvnen for tiden da jeg er mye trøtt på dagtid og etter middag osv
Ja, ikke sant? Må nesten bare sove når man får det til nå. :)

Back
Topp