Årets juletre...

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva slags juletre skal dere ha i år...:D

Jeg sverger til edelgran fordi det drøsser mindre enn vanlig gran...også er det så tett og fint:D

Edelgran, som alltid. Drøsser lite som du sier, tettere enn vanlig og lukter godt! :-D

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Egentlig liker jeg furu best. Det har pappa hugget i skogen hvert eneste år hjemme, gjerne med kongler på, det er så sjarm og det lukter nydelig. Det drysser ikke noe nesten. Men furu selges vel ikke rundt omkring? Så da blir det edelgran, et fint alternativ:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

vi har også pleid å ha edelgran, men nå vurderer vi å kjøpe plasttre eller noe i den duren.. Fordi vi blir så sinnsykt tette alle sammen i jula.. Og med tanke på frøkna sin astma så er det anbefalt å ikke ha ekte tre..

men vi får se hva det koster og hvor fine de er ;)

Egentlig liker jeg furu best. Det har pappa hugget i skogen hvert eneste år hjemme, gjerne med kongler på, det er så sjarm og det lukter nydelig. Det drysser ikke noe nesten. Men furu selges vel ikke rundt omkring? Så da blir det edelgran, et fint alternativ:)

Det er vel sånn typisk trøndersk tror jeg?:)
Vet om flere trøndere som liker furu best :p

Vi må ha edelgran :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror ikke jeg har sett de selger furu, nei..:)
Men hørtes veldig koselig ut:D

vi har også pleid å ha edelgran, men nå vurderer vi å kjøpe plasttre eller noe i den duren.. Fordi vi blir så sinnsykt tette alle sammen i jula.. Og med tanke på frøkna sin astma så er det anbefalt å ikke ha ekte tre..

Helt klart det beste om dere reagerer på det, ja:)

Vil helst ha edelgran! Men er litt skeptisk til å ha ekte tre da mini er så klåfingra :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Du får dem fra 200kr på europris og oppover. Bohus er dyrest som jeg har sett til nå. :)

Vurderer plasttre fra europris, men siden vi skal bort hele jula og nyttår, så får vi se. For da vil jeg pynte en uke før vi drar for å komme litt i stemning, men det er ikke samboer helt enig i. :p

Classic Pine fra Bohus ;) Kjøpte forrige uke for 2999,-. Med prisene på edelgran her er det inntjent på 4-5 år :)

Jeg er allergisk så det er derfor vi har gått over til plast nå. Ser veldig ekte ut da!!! Ville kjøpe et ordentlig et når vi først skulle kjøpe, foreldrene mine har det samme og man ser knapt forskjell. Eneste er at det ikke lukter (men man kan visst kjøpe lukt på sprayboks ;) ) og så drysser det ikke :D

Du får dem fra 200kr på europris og oppover. Bohus er dyrest som jeg har sett til nå. :)
Har sett de har på europris. Men det ser man at er uekte synes jeg ;)
Så vi får kikke litt ;)

Ekte juletre er jo også så sinnsykt dyrt, bare for et par-tre uker liksom... Så et plasttre tjener man jo inn igjen ganske kjapt...

Classic Pine fra Bohus ;) Kjøpte forrige uke for 2999,-. Med prisene på edelgran her er det inntjent på 4-5 år :)

Jeg er allergisk så det er derfor vi har gått over til plast nå. Ser veldig ekte ut da!!! Ville kjøpe et ordentlig et når vi først skulle kjøpe, foreldrene mine har det samme og man ser knapt forskjell. Eneste er at det ikke lukter (men man kan visst kjøpe lukt på sprayboks ;) ) og så drysser det ikke :D
Det skal jeg se på ;)
Selv om det nok er litt i dyreste laget for oss ;)

Pga astma og allergi hos eldstemann har vi alltid hatt plast-tre etter han ble født;)

Men kunne jeg valgt ekte tre, hadde det blitt edelgran:)

Sjekk på plantasjen, der skal det være fine plast-tre;)

Back
Topp