Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig liker jeg furu best. Det har pappa hugget i skogen hvert eneste år hjemme, gjerne med kongler på, det er så sjarm og det lukter nydelig. Det drysser ikke noe nesten. Men furu selges vel ikke rundt omkring? Så da blir det edelgran, et fint alternativ![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Tror ikke jeg har sett de selger furu, nei..Egentlig liker jeg furu best. Det har pappa hugget i skogen hvert eneste år hjemme, gjerne med kongler på, det er så sjarm og det lukter nydelig. Det drysser ikke noe nesten. Men furu selges vel ikke rundt omkring? Så da blir det edelgran, et fint alternativ
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Veldig sjarmerende å hugge sitt eget tre darett og slett skogsgran hogget utenfor døra her![]()
Helt klart det beste om dere reagerer på det, javi har også pleid å ha edelgran, men nå vurderer vi å kjøpe plasttre eller noe i den duren.. Fordi vi blir så sinnsykt tette alle sammen i jula.. Og med tanke på frøkna sin astma så er det anbefalt å ikke ha ekte tre..
men vi får se hva det koster og hvor fine de er![]()
Du får dem fra 200kr på europris og oppover. Bohus er dyrest som jeg har sett til nå.vi har også pleid å ha edelgran, men nå vurderer vi å kjøpe plasttre eller noe i den duren.. Fordi vi blir så sinnsykt tette alle sammen i jula.. Og med tanke på frøkna sin astma så er det anbefalt å ikke ha ekte tre..
Har sett de har på europris. Men det ser man at er uekte synes jegDu får dem fra 200kr på europris og oppover. Bohus er dyrest som jeg har sett til nå.![]()
Det skal jeg se påClassic Pine fra BohusKjøpte forrige uke for 2999,-. Med prisene på edelgran her er det inntjent på 4-5 år
Jeg er allergisk så det er derfor vi har gått over til plast nå. Ser veldig ekte ut da!!! Ville kjøpe et ordentlig et når vi først skulle kjøpe, foreldrene mine har det samme og man ser knapt forskjell. Eneste er at det ikke lukter (men man kan visst kjøpe lukt på sprayboks) og så drysser det ikke
![]()
Det skal jeg se på
Selv om det nok er litt i dyreste laget for oss![]()
Åja, har ikke sett på dem jeg. HeheHar sett de har på europris. Men det ser man at er uekte synes jeg
Så vi får kikke litt
Ekte juletre er jo også så sinnsykt dyrt, bare for et par-tre uker liksom... Så et plasttre tjener man jo inn igjen ganske kjapt...
Sjekk på plantasjen, der skal det være fine plast-trevi har også pleid å ha edelgran, men nå vurderer vi å kjøpe plasttre eller noe i den duren.. Fordi vi blir så sinnsykt tette alle sammen i jula.. Og med tanke på frøkna sin astma så er det anbefalt å ikke ha ekte tre..