Oppgitt over dyrebutikk

Kastrer han? Var redd for det med min kanin jeg også.. Men gudskjelov (bank i bordet) tisser hun kun i kassa si :)

fikk beskjed av dyrelege at det var et omfattende inngrep, de hadde mange som ikke tålte narkosen ol. og infeksjonsfaren etterpå var kjempehøy =(
han er ca 4 år nå, vil ikke utsette ham for smerte =(

Har hatt marsvin"kull" flere ganger, og de får som regel 1-3 unger, og så lenge du er der når hun føder så tror jeg det går helt fint, så lenge de har stort bur, rent høy og at noen ser til de hver dag :)

Åh nå fikk jeg lyst på marsvin :-P
Funker det dårlig å ha to av samme kjønn?

Åh nå fikk jeg lyst på marsvin :p
Funker det dårlig å ha to av samme kjønn?
To jenter funker kjempe bra! Og det sies at to hanner også skal gå bra, spesielt hvis det er to brødre, eller en voksen hann og en mye yngre hann.

Vi har ikke gode erfaringer med to hanner. Kjøte to hanner som gikk sammen i dyrebutikken. Det gikk fint noen måneder, men så begynte de og sloss noe enormt, masse blod og greier, så vi måtte omplassere den ene.

Vi har fått tre nydelige små marsvinunger i dag! :D Alt har gått fint, og mor passer godt på de! :)
Hadde vi bare klart og sett kjønn på de nå, så kunne vi fått lagt de ut for salg. Men det er ikke lett på de bittesmå der! :p Ikke har vi noe erfaring med og se etter kjønn heller.

Vi har fått tre nydelige små marsvinunger i dag! :D Alt har gått fint, og mor passer godt på de! :)
Hadde vi bare klart og sett kjønn på de nå, så kunne vi fått lagt de ut for salg. Men det er ikke lett på de bittesmå der! :p Ikke har vi noe erfaring med og se etter kjønn heller.
så bra de kom nå :D når er de leverings klare? tenker sånn i forhold til jule planene deres

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

så bra de kom nå :D når er de leverings klare? tenker sånn i forhold til jule planene deres

4-5 uker. Så hvis vi finner noen som vil ha de, og leverer de dagen før vi reiser, så er de 4 uker og tre dager. :)
Så nå må vi bare finne ut kjønnet på disse, så vi kan annonsere de, og få noen som vil ha disse søte små! Så kanskje det blir jul på oss også! :p :D

4-5 uker. Så hvis vi finner noen som vil ha de, og leverer de dagen før vi reiser, så er de 4 uker og tre dager. :)
Så nå må vi bare finne ut kjønnet på disse, så vi kan annonsere de, og få noen som vil ha disse søte små! Så kanskje det blir jul på oss også! :p :D
så bra! :D hadde det ikke hvert for katter og at jeg ikke vil ha burdyr så skulle jeg ha hjulpet, men bra dere har muligheter til å få ferien deres :D

Back
Topp