De dumme tennene

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Idag måtte jeg rett og slett ta en hvil når mannen kom hjem fra jobb, i natt har jeg ligget våken og hørt på katten så har mjauet på døra, og i hele dag har jeg hatt en skikkelig sutrete unge.
Han har hatt tre hviler i dag, det er lenge siden han har hatt.
Sutrete og grinete helt fra frokosten idag!!!
Tenner, tann nr 7 og 8 så er på vei. Å den grønne bæsje bleien til kvelden nå!
 
Uff, stakkars liten - og stakkars mamma!
Håper tenna kommer gjennom i en fei!


- på app'n -
 
Huff da, håper for dere begge at det går fort!
Her har vist stoppa opp på fire tenner...
 
Jq håper de kommer fort gjennom , var bare de to første det var sånn så dette, ellers har det gått greit når de andre har kommet.
 
Hmm, kjenner jeg gruer meg... Her har vi ikke fått en eneste tann enda...
 
Uff ja de tenna er skikkelig hodebry! Her er nr tre på vei tror vi, i dag og igår starta kløinga, sutringa og siklinga. Hun våkner to ganger ekstea pr natt og er generelt utilpass. Måtte dette gå fort! Krysser fingrer og tær for våre små tannløse :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
her er de 2 som har kommet såvidt opp nå, men har ikke hatt noe problemer med de. Håper de fortsetter sånn med resten også :smiley-angelic001
 
å å å å tann nr 3 og 4 (de to oppe) er på vei ut! Første stakk seg frem i kveld. Stakars lillemor, ørten bæsjebleier, vondt i munnen, sikling og våkenetter de siste dagene. I går tok vi henne inn på rommet vårt i 20 tiden, var oppe hundre ganger og så morgen klokken 4 ... stakars lille, gjør vondt i mammahjertet disse tennene!
 
Fant plutselig en ny tann her om dagen. Nr 8, tror jeg?
Han ser så stor ut med alle tenna! Men han har mellomrom mellom fortenna, så det er greit lell. :D

- på app'n -
 
Er det bare her det ikke er kommet noen tenner enda?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp