Nattlampe

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Noen som vet hvor man får kjøpt sånn nattlampe med dust rødt lys? Kjøpte en nattlampe i går, men det var med hvit led lys, så ble jo rene flombelysninga på soverommet!!
 
Er ikke de spøkelsene fra ikea med forskjellige farger?
Eller så har man jo ebay :)

- på app'n -
 
Det ble i allefall så så lyst på soverommet av den vi kjøpte at lille begynte å leke og tulle!
Mulig de har på IKEA ja... Vi har en lampe hun finn til dåpen, en rosa kanin, prøver den i natt... Hadde en sånn liten lampe vi putta i stikkontakten da vi var små husker jeg...
 
Det ble i allefall så så lyst på soverommet av den vi kjøpte at lille begynte å leke og tulle!
Mulig de har på IKEA ja... Vi har en lampe hun finn til dåpen, en rosa kanin, prøver den i natt... Hadde en sånn liten lampe vi putta i stikkontakten da vi var små husker jeg...
Når du nevner det, sånn har vi på A sitt rom. Den ble kjøpt på jula. Den har ikke rødt lys, da, men det er veldig dust. :)

- på app'n -
 
De har mange forskjellige på ebay :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når du nevner det, sånn har vi på A sitt rom. Den ble kjøpt på jula. Den har ikke rødt lys, da, men det er veldig dust. :)

- på app'n -
det må ikke være rødt, men det hvite vi kjøpte i går ble bare så alt for kaldt og lyst...
 
takk for tips! Hvor mye lys gir den?

Den gir et svakt rosa lys, nok til å kunne se, amme, etc, men ikke nok til å lese i.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Den gir et svakt rosa lys, nok til å kunne se, amme, etc, men ikke nok til å lese i.

Ser den lyser direkte når du tar den av ladeplaten, men kan den skrues av og på også? Mannen er svært var for lys, så om den står på hele natten blir nok han gal :cool:

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Ser den lyser direkte når du tar den av ladeplaten, men kan den skrues av og på også? Mannen er svært var for lys, så om den står på hele natten blir nok han gal :cool:

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jada- den har en fin, flat knapp på undersiden, så den kan slås av og på- og barnet kommer til å være ganske gammel før h*n finner ut av den :) Den lyser ikke opp hele rommet om den er på heller.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har vanlig lampe med Philips Hue lyspærer i. Styres med app på telefonen, kan være alle farger, alle styrker. Tror vi bestilte fra nederland, men nå har de kommet i applestore i norge også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wihii, i dag fant jeg sånne jeg egentlig var på jakt etter på IKEA :) blir spennende å prøve om de gir sånn lys jeg er ute etter :)
 
Wihii, i dag fant jeg sånne jeg egentlig var på jakt etter på IKEA :) blir spennende å prøve om de gir sånn lys jeg er ute etter :)


Du må ikke nevne IKEA, nå har jeg prøvd alle jeg kjenner nesten om de vil være med på IKEA, men ingen kan!!! Vil ha noen med meg, to timer kjøring, hvertfall!
 
Du må ikke nevne IKEA, nå har jeg prøvd alle jeg kjenner nesten om de vil være med på IKEA, men ingen kan!!! Vil ha noen med meg, to timer kjøring, hvertfall!
To timer kjøring til ikea? :O er ikke din nærmeste ikea Forus? I såfall hvis det er får du skrike ut neste gang du er der så kommer jeg lett!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kremt kremt... IKEA har nettbutikk nå ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp