Melk allerede?

Kaffemocca

Forelsket i forumet
*MIA*
Andre som har fått melk i puppene alt?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nope

Har ikke sjekket, men lekker iallefall ikke ;)

Har vel aldri blitt helt "tørt" siden sist gang, selv om det er 1,5 år siden jeg sluttet å amme snuppa :p

Sluppet unna så langt :-)

Kjenner det stikker flere ganger daglig, slik som det gjør ide melken renner ut når man ammer! Også har jeg fått en blank veske i de!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jauda

Jeg har ikke fått så tidlig de andre gangene, så dette var uvant! Må vel bare venne meg til ammeinnlegg:-p

Har gått opp 2 bh str på disse 17 ukene, så ingen tvil om at det jobbes ;) men har ikke sett en dråpe melk enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer et eller annet viss jeg klemmer. Kjenner og en stikking av og til, men jeg aner ikke hva noe av dette er, har aldri vært gravid før :P

Jeg har ikke fått enda, men forrige gang fikk jeg såpass mye melk rundt uke 20 at det ble skikkelig vått i senga hvis jeg sov uten bh.

10.04.14 tre skal bli fire <3

Jeg har ikke fått enda, men forrige gang fikk jeg såpass mye melk rundt uke 20 at det ble skikkelig vått i senga hvis jeg sov uten bh.

10.04.14 tre skal bli fire <3
Er det jeg er redd for ikke så moro å sove med bh..

Med førstemann fikk jeg det rundt uke 20 (slik at senga ble blaut).. Nå kommer det sånn blank greie om jeg klemmer på..

Vil bare informere dere førstegangsgravide/fødende, at om dere ikke har melk i brystene ennå, er det ingen indikasjon på hvor mye melk dere får når barnet er her! Det er stortsett de som har født før, som får melk i brystene som også lekker, litt tidligere enn andre. :)

Back
Topp