Ekstra premier som trekkes blant topp 20 i oktober!

Hvordan foregår trekning egentlig, noen son vet ??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
IroniiiiC . Håper jeg!

Altså, serr lissom, åssen kan du mene at noen av oss skal vinne?? :p :p ;) ;) Vi er jo bare ufyselige drittunger :p :p MEN, jeg digger oss for deeeet <3 Håper virkelig en av våre 4 vinner! :)
 
Altså, serr lissom, åssen kan du mene at noen av oss skal vinne?? :p :p ;) ;) Vi er jo bare ufyselige drittunger :p :p MEN, jeg digger oss for deeeet <3 Håper virkelig en av våre 4 vinner! :)
...stemmer det! Jukser gjør vi også. Også mobber... Og slenger dritt! Nei, tar tilbake det jeg skrev. Måååtte ingen fæle juni13 vinne! Da melder jeg meg ut assss! Aldri mer konkurranse. Det blir bare for teit ...!
 
...stemmer det! Jukser gjør vi også. Også mobber... Og slenger dritt! Nei, tar tilbake det jeg skrev. Måååtte ingen fæle juni13 vinne! Da melder jeg meg ut assss! Aldri mer konkurranse. Det blir bare for teit ...!


Dere er bare sååå fantastiske <3 :D Hehee
 
...stemmer det! Jukser gjør vi også. Også mobber... Og slenger dritt! Nei, tar tilbake det jeg skrev. Måååtte ingen fæle juni13 vinne! Da melder jeg meg ut assss! Aldri mer konkurranse. Det blir bare for teit ...!

Nå lo jeg høyt igjen! :O Gubben må snart begynne å tro det har tippa for meg! :p I know ;) ;) Fæle, fæle mennesker er vi ;)
 
Innafor, enn så lenge :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp