Skravletråd Pink Ladies!

Silla_ skrev:
+0,6 kg på meg :(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Click to expand...
Jeg slår deg glatt :) + 1,1 på meg :(
 
Skal veie meg når jeg kommer hjem fra jobb, håper på enda litt nedgang i løpet av dagen ;) Er jo lov å håpe:)
 
Prosent med meg er feil, for fikk ikke til å endre den. Glemte å si ifra før fristen, men oppdaterte ny vekt idag tidlig da :) gikk ned 0,1kg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Desverre tapte vi denne uken, laget gikk opp 1,9 kg 0,35% og det e synd å miste en på laget... Det e d kjipeste med slankekrigen syns eg! :p desverre var det Camilla82 som gikk opp mest denne uken.. Håper du fortsetter i wildcard gjengen! ;) God helg :)
 
Du var ikkje eneste ;) men det e jo en del av spenningen ved krigen om laget har gått ner mest eller ikkje :)
 
Sniker fra Turbo, og minner om denne ukens utfordring. Den er litt annerledes mtp poengberegning, så les teksten godt. Her er alle bidrag, små og store, til det bedre for laget!
 
Husk ukesutfordringen jenter :) hvis dåkke ikkje skrive inn noe teller dåkke som 0 poeng ;) så alt teller! ;)

babyjente 27 Juli ♡
 
Operert ut en visdomstann i dag, så blir dårlig med hard trening for meg fram til veiedag.
Håper virkelig ikke jeg har gått opp mer :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Operert ut en visdomstann i dag, så blir dårlig med hard trening for meg fram til veiedag.
Håper virkelig ikke jeg har gått opp mer :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Uffda.. god bedring! :)

babyjente 27 Juli ♡
 
God morgen! :) kordan går det med dåkke? :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Opp 100g igjen.. merker godt at vekta mi stabiliserer seg ja.. hehe..
Spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg med i krigen her når jeg går så mye opp og ned :p
Men jeg tar det som det kommer... ryker jeg så ryker jeg ;)
 
Ikke så verst i dag ;)
Fornøyd med at jeg hadde en liten nedgang og ikke oppgang som jeg fryktet :rolleyes::)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Skikkelig dårlig samvittighet for at jeg skriver så lite her inne.
Satser på å bli flinkere i uka som kommer hvis jeg fortsatt er med.
Vekten er samme som sist uke...kjedelig altså. Går så sakte nedover.

Sliter med prolapsen i ryggen igjen.... så går litt trått om dagen.
Må også fokusere bedre på kostholdet. Vet at jeg er avhengig av gode resultater hver uke
for å holde motivasjonen oppe.

Håper vi greier oss i kveld!
 
Oj, jeg har glemt å skrevet inn i ukesutfordringen :-( beklager så mye!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvem har ansvar for ukesutfordringen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp