Stelleplass

snart mamma til en!!

Forelsket i forumet
Hva har dere tenkt her? jeg lurte på å kjøpe en vanlig kommode og ha stellematte oppå på badet.. er det noen som har er faring med dette? evt hvilken kommode? :)
 
Jeg har kjøpt en Stellekommode som jeg tenkte og ha på rommet hennes.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg kjøpte komode på ikea og har stellematte oppå den :) vil ikkje ha noe stellekomode med badekar de et bare waist of space. har en bade balje som står på badet og komoden står på rommet hennes :) da kjøpte jeg en komode med 4 små skoffer øverst(plass til en bleiepakke og våtservietter o.l i en skoff) og 2 rader med 2 skoffer så har masser av plass til klær :)
 
Skal ha en vanlig kommode:) Brimnes fra IKEA og stellepute schmokk oppå der:)
 
Kjøpt et skrivebord med stellbare bein så det ble litt høyere. Stellematte oppå, å plass til badebalje. Kurv hyller på hjul under. Når stellematten er på bordet er det fortsatt masse plass ved siden av. Har det stående på badet, rett ved siden av dusjen. Enkelt å fylle/tømme baljen.
Et stellebord der bare et stellebord, nå har vi et skrivebord/bord og til seinere. Tror den løsningen kommer til å funke for oss! :)
(Kjøpt alt på Ikea)
 
Har stellekommode på badet. Og badebalje på stativ. Så når vi bader kan vi bare legge hun rett på stellebordet etterpå på håndkle som ligger klart :) Ville ikke hatt stelleplass på soverommet da noen bleier stinker ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg kjøpte komode på ikea og har stellematte oppå den :) vil ikkje ha noe stellekomode med badekar de et bare waist of space. har en bade balje som står på badet og komoden står på rommet hennes :) da kjøpte jeg en komode med 4 små skoffer øverst(plass til en bleiepakke og våtservietter o.l i en skoff) og 2 rader med 2 skoffer så har masser av plass til klær :)
hvilken kommode var dette?? :)
 
Vi hadde veldig trang leilighet da vi fikk nr 1, og hadde bare stellematte oppå vaskemaskina(på badet) Det fungerte helt supert. Nå har vi litt større plass, og har satt opp en benk på badet. Under den har vi vaskemaskin og skittentøyskurver, samt trygg oppbevaring av vaskemidler o.l. (Åpning fra toppen, så en må være ganske lang for å nå det som ligger oppi der!) elsker denne løsningen!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi har stellebord på badet. Ville prøvd å få plass på badet uansett, greit å ha vasken i nærheten!:)
 
Vi skal bruke den som førstejenta mi hadde. En serie fra IKEA som het Leksvik. Der har vi et lite klesskap, en lekekiste og stellebord med 3 skuffer og overhylle. Så nå står barnerommet klart :p
 
Her blir det hemnes kommode fra ikea :) Den med tre skuffer :) Blir så fint så. Dessverre ikke plass på badet her :(


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Me har stellebord som storebror fortsatt bruker (han er 20mnd). Det blei plassert på vaskerommet sidan me pussa opp badet når han blei født. Det viste seg å vera ein lur plassering så der står det enno :)
 
vi har en malm (eike finer) kommode fra ikea med stellematte på, kommoden er akkurat så brei og lang som stellematta, så passer perfekt :) vi har et BITTElite bad så måtte ha en kommode som ikke tok unødig mye plass, men som det var gode romslige skuffer i, også at den ikke måtte være for dyr da :p
 
Vi har kjøpt stellebord (ligner på Sundvik stellebordet fra IKEA; bare at det vi har er BRIO) som vi har på badet. Vil ikke ha stelleplassen på soverommet, syns det er bedre på badet der vi alikevel har vann osv i nærheten.
Til å bade i har vi kjøpt Stokke Flexi Bath (vi har så lite bad, så det er greit med ting som tar lite plass)
 
VI har kjøpt ett som heter cam stellebord med tre skuffer og badekar. Kan gjøres om til en kommode. Har den på badet:)
 
Har det billgste stellebordet jeg fant på ikea, som står på soverommet. Har ikke plass til noe på badet, så det blir nok å gå engangsservietter og evt. en pitteliten balje jeg kan feste på stellebordet å ha litt vann i. Så har jeg en badebalje som akkurat får plass på badegulvet når det er badetid (har et veeeldig lite studentbad). Det funker sikkert fint det tenker jeg ;)
 
Legger ei stellematte oppå vaskemaskina.. Har ikke plass til noe annet.. Hadde det sist også, fungerte helt fint!
 
Back
Topp