Ekstra premier som trekkes blant topp 20 i oktober!

J

Janet

Guest
Header-topp-20-oktober-2013.png


Vi legger inn noen ekstra premier denne måneden som trekkes blant topp 20 aktive brukere.

Det betyr at hvis du er blant de 20 som har postet flest innlegg når november starter - så er du med i trekningen om disse tingene:


Premier-topp-20-1-oktober-2013.png
En nydelig stelleveske, Elizabeth fra Storksak til en verdi av hele 2000 kr. Du kan selv velge hvilken farge du ønsker.
(Obs. vinneren må belage seg på at det er bestillingstid på enkelte av fargene.)





Premier-topp-20-2-oktober-2013.png

Et gavekort på 1500 kr fra nettbutikken jollyroom.no
Jollyroom er en av de største barne- og babybutikkene på nett med markedets største lagerførte sortiment - som betyr rask levering. Klikk her for å komme til nettbutikken jollyroom.no



Klikk her for å sjekke om du er på topplisten og hvor mye som skal til for at du skal komme inn på topp 20!




Hvilken premie kunne du tenkt deg å vinne?
 
Ååh en skal jammenmeg ha endel innlegg for å komme opp der! Må nesten til med et realt skravledøgn
 
Så flotte premier! Topp 20 bør man klare igjen. :)

* app'n *
 
Tror nok ikke jeg klarer å skravle meg så høyt dessverre! Men flotte premier!!
 
Jeg leste hele lista, med alle navnene to ganger, og jeg var ikke der :( må skravle masse jeg da! HJELPES, men skal gjøre et godt forsøk hvertfall :D
 
Jeg leste hele lista, med alle navnene to ganger, og jeg var ikke der :( må skravle masse jeg da! HJELPES, men skal gjøre et godt forsøk hvertfall :D
Jeg lå heeelt i bunn på plass 193 eller noe sånt, så vi får skravle masse begge to! :p

* app'n *
 
Jeg lå heeelt i bunn på plass 193 eller noe sånt, så vi får skravle masse begge to! :p

* app'n *
Jeg har sånn undt 40 innlegg tror jeg, laaangt opp til tusen og noen :O ahahhaha! jaaja
 
Åfakk. Jeg vil også vinne... Er ikke på listen en gang. Er sikkert ikke i nærheten av å komme på den engang... :(
 
Åfakk. Jeg vil også vinne... Er ikke på listen en gang. Er sikkert ikke i nærheten av å komme på den engang... :(
er ikke på lista jeg heller, så vi får skravle i vei! :)
 
Fire fem og seks indianere.. sju sauer, åtte kuer, old mcdonald had å farm!

* app'n *
nå måtte jeg le :) sang med her :) dårlig kombo når jeg driver å mater lille som jeg håper skal sove! Håper ristigen (forårsaket av innestengt latter ) virker søvndyssende )
 
Back
Topp