Ekstra premier som trekkes blant topp 20 i oktober!

M

Moderator Tone

Guest
header-topp-20-oktober-2013-png.34316



Vi legger inn noen ekstra premier denne måneden som trekkes blant topp 20 aktive brukere.

Det betyr at hvis du er blant de 20 som har postet flest innlegg når november starter - så er du med i trekningen om disse tingene:


premier-topp-20-1-oktober-2013-png.34315

En nydelig stelleveske, Elizabeth fra Storksak til en verdi av hele 2000 kr. Du kan selv velge hvilken farge du ønsker.
(Obs. vinneren må belage seg på at det er bestillingstid på enkelte av fargene.)





premier-topp-20-2-oktober-2013-png.34317


Et gavekort på 1500 kr fra nettbutikken jollyroom.no
Jollyroom er en av de største barne- og babybutikkene på nett med markedets største lagerførte sortiment - som betyr rask levering. Klikk her for å komme til nettbutikken jollyroom.no



Klikk her for å sjekke om du er på topplisten og hvor mye som skal til for at du skal komme inn på topp 20!
Hvilken premie kunne du tenkt deg å vinne?
 
Oi fine premier da, kunne tenkt meg det gavekortet:p

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Det gavekortet hadde ikke vært helt feil :p Kommer aldri til å skje for min del da :p Eller, er jo håp nå når forumappen har vært nede :p
 
Det gavekortet hadde ikke vært helt feil :p Kommer aldri til å skje for min del da :p Eller, er jo håp nå når forumappen har vært nede :p
Her er det vel heller st eg ikkje har sjans til å vinne når appen har vært nede:(

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
 
Her er det vel heller st eg ikkje har sjans til å vinne når appen har vært nede:(

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Hehe :) Det jeg satser på ;) At alle juni-jentene bl.a. har måttet ta en pause denne runden :p
 
Det gavekortet hadde ikke vært helt feil :p Kommer aldri til å skje for min del da :p Eller, er jo håp nå når forumappen har vært nede :p
Vi er bare på den tiende dagen da. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er sant, men jeg håper det har litt å si :p Vil ihvertfall prøve å klare å snakke meg inn på lista :p
Du er ikke inne på lista? Aha, men det burde du jo klare isipisi! :) tror jeg er på tredevte plass eller noe sånn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du er ikke inne på lista? Aha, men det burde du jo klare isipisi! :) tror jeg er på tredevte plass eller noe sånn.


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var det forrige mnd, men da jobbet jeg HARDT for å komme inn på skjult på juni :p Har ikke hatt helt prioriteten her, så da har det blitt lite innlegg igjen :p
 
Jeg var det forrige mnd, men da jobbet jeg HARDT for å komme inn på skjult på juni :p Har ikke hatt helt prioriteten her, så da har det blitt lite innlegg igjen :p
Men her teller de vel antall innlegg på hele forumet? Minus skjult da. Så hvis du holder fokuset oppe begge plasser, så burde det jo gå smertefritt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men her teller de vel antall innlegg på hele forumet? Minus skjult da. Så hvis du holder fokuset oppe begge plasser, så burde det jo gå smertefritt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, selv om det ikke skjer så mye på mai :p Får surre litt på generelt også :p
 
Ja, selv om det ikke skjer så mye på mai :p Får surre litt på generelt også :p
Jeg finner ikke noe gøy å svare på "der ute" jeg. :p mye mer spennende med dere damer på mai og juni. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hender generelt glimter til, men liker jo mai og juni best :p
Sånn er jeg og... sjelden jeg surrer meg borti noe annet enn mai og juni...! ;) men syns det er så vanskelig å følge opp tråder når jeg ikke får noe varsler...

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Sånn er jeg og... sjelden jeg surrer meg borti noe annet enn mai og juni...! ;) men syns det er så vanskelig å følge opp tråder når jeg ikke får noe varsler...

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Jeg får ikke noe som helst beskjed om tråder jeg ikke følger, så nå hadde jeg 22 varsler og bare fått med meg kanskje halvparten i løpet av dagen... Teit opplegg... Burde jo fått beskjed når folk siterer en :p
 
Jeg får ikke noe som helst beskjed om tråder jeg ikke følger, så nå hadde jeg 22 varsler og bare fått med meg kanskje halvparten i løpet av dagen... Teit opplegg... Burde jo fått beskjed når folk siterer en :p
Ja.. burde jo egentlig det. Men da må man bare inn ofte å sjekke da :p Haha!! ;)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Ja.. burde jo egentlig det. Men da må man bare inn ofte å sjekke da :p Haha!! ;)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Har visst fått meg et liv utenom forumet :O Vet ikke hvordan det gikk til :p
 
Back
Topp