Team Turbo Skravletråd

Dere er flinke altså!! :D Nå skal jeg bidra ordentlig også.... Gratulerer med ny seier jenter, ha en fin lørdag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skulle gjerne tatt det jeg, men jobber fredagskveld desverre...
 
Det er vel litt i det seneste laget å komme med en utfordring denne uken, men jeg kan ta ansvaret for en neste uke om noen vil det?
 
Supert, Panna! Og jeg bidrar gjerne igjen senere :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da er jeg tilbake i skravlehjønet :) ipaden har sluttet å virke så har ikke vært noe særli inne. Har trent i dag og i går, men kjenner jeg mangler den store motivasjon til å gå ned i vekt! Men får ta på meg en kjole, og når jeg ser resultatet kommer nok motivasjonen tilbake :) Hvordan går det med dere da?
 
Da er jeg tilbake i skravlehjønet :) ipaden har sluttet å virke så har ikke vært noe særli inne. Har trent i dag og i går, men kjenner jeg mangler den store motivasjon til å gå ned i vekt! Men får ta på meg en kjole, og når jeg ser resultatet kommer nok motivasjonen tilbake :) Hvordan går det med dere da?
Føler egentlig det går dritt... Føles som jeg bare eser ut. Får ikke trent. Helsigvis kommer det høstferie fra fredag, da får jeg tid til å trene.
Med en forstoppelse blir ikke følelsen bedre heller :-/

Men, hver dag er en ny mulighet. Her blir det kun kjøpt inn godteri på lørdager nå, og på lørdag som kommer henter vi en babypus hit. Det ser vi virkelig fram til :-D


*På phonen*
 
Startet dagen med en frisk trilletur til barnehagen i kulda i dag. Sola skinner og gresset glitrer av rim, det er så vakkert! Nå sitter jeg å nyter en god frokost og kaffe i stillhet hjemme. Det er hverdagslykke det! :D

Ellers så går fremdeles ikke slankinga så bra føler jeg. Og nå har jeg fått tr på visitt også, så det spøker stygt for veiinga i morgen! Men ryker jeg så ryker jeg, helt greit å la dere andre som er fulle av motivasjon få fortsette krigen. :)

Har dere hatt en fin start på dagen da, jenter?
 
Føler egentlig det går dritt... Føles som jeg bare eser ut. Får ikke trent. Helsigvis kommer det høstferie fra fredag, da får jeg tid til å trene.
Med en forstoppelse blir ikke følelsen bedre heller :-/

Men, hver dag er en ny mulighet. Her blir det kun kjøpt inn godteri på lørdager nå, og på lørdag som kommer henter vi en babypus hit. Det ser vi virkelig fram til :-D


*På phonen*
Åååå, så koselig med kattunge da! Elsker katter. Hadde to stykker selv før jeg ble gravid, men fikk ikke ha de her jeg bor nå så de ble omplassert. Fint å vite at de har det bra der de er nå da, men jeg savner dem sykt mye :D
 
Ned -0,6kg på meg denne uka :) fornøyd med det . håper dere har en god uke :)
 
Møkkavekt :-(( (egentlig min egen feil da). Tenk, jeg har ikke gått ned noe i forhold til startvekten!

Nå er det høstferie så da får jeg startet opp treningen!!! Så neste uke (om jeg overlever i dag) blir jeg superslankeren ;)

Pus har blitt syk, så ikke sikkert vi kan hente henne i morgen :-((


*På phonen*
 
beklager, men jeg glemte krigen denne gangen. har hatt dødsfall i familien. vært i begravelse i dag. ønsker dere alle lykke til videre
 
Sjorven klarer ikke å logge seg inn her og har derfor ikke fått ekta deres. Send vekta deres til meg ASAP!!!
 
Her var det liv.... :p

Nå har jeg akkurat gjennomført første økt av Jillian Michaels "Ripped in 30". Det gikk utrolig lett! Er denne videoen lettere enn "30 days shred"? Eller kanskje jeg faktisk er i bedre form enn da jeg prøvde meg på det for 2-3 mnd siden, har jo noen kilo mindre å drasse på også så det hjelper sikkert på :D

HÆRLIG!!
 
Liten oppslutning på ukesutfordringen denne uken gitt...

Jeg skulle trene i går, men gjett hvem som sovna da snuppa sovna. Våkna ikke før kl 22.30, synes det blir litt for sent å trene da :/

Prøver igjen i dag :)
 
Endeli :) :) har slitt sånn med å logge meg inn!! Så kjedeli å se at du røk ut Panna :( Her har vi whatt noen supertravle dager, jeg kommer fra jobb og mannen står klar til å overta og gå på jobb. Så har blitt litt lite trening, sist uke fikk jeg bare trent 2 ganger håper på litt bedre denne uken:) Go natt alle sammen
 
TR på besøk nå, så har ikke akkurat store forhåpninger denne uken.. I dag viste vekta +1,4.. :(
går i ett her om dagene med snupp, skole, hund og andre gjøremål. Og Vesla har begynt å stå opp før 6, så føler meg ganske sliten i grunn, så derfor droppet jeg utfordringen denne uken også.
 
Back
Topp