Husk!!!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Idag går fristen for å melde seg på hemmelig venn ut;)
Flere som vil være med?

*Surfer mobilt*

Kom igjen da folkens :D

Ingen flere???
Volven???
lennypennya???
:p

Når er neste runde med dette? (Hvis det blir no) Jeg fant ut at vi har ganske dårlig råd nå for tiden:confused: er ekstra utgifter + masse vi er nødt til å kjøpe av av klær til barna:eek: OG samboer får lissom ikke ordentlig lønn før i midten av oktober! Så tror jeg må trekke meg:( har såååå lyst til å bli med på dette, for det virket så gøy:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Når er neste runde med dette? (Hvis det blir no) Jeg fant ut at vi har ganske dårlig råd nå for tiden:confused: er ekstra utgifter + masse vi er nødt til å kjøpe av av klær til barna:eek: OG samboer får lissom ikke ordentlig lønn før i midten av oktober! Så tror jeg må trekke meg:( har såååå lyst til å bli med på dette, for det virket så gøy:D

★Sender fra pipe-gjøken★

For min del kan vi gjerne fire på kravene mtp hvor mye man skal kjøpe gave for, om flere kan være med da :)

For min del kan vi gjerne fire på kravene mtp hvor mye man skal kjøpe gave for, om flere kan være med da :)

Men er jo ganske begrenset hva man kan få kjøpt til enda mindre også da:P har bare dukket opp en del utgifter nå i høst.. mest på ved da, som kommer til å koste rundt 5000kr.. også er det vinterklær og babyklær + erstatte noe emira har grodd ut av:P jeg kan sikkert klare å bli med på dette, men bør helst vente til slutten av oktober eller november;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Men er jo ganske begrenset hva man kan få kjøpt til enda mindre også da:P har bare dukket opp en del utgifter nå i høst.. mest på ved da, som kommer til å koste rundt 5000kr.. også er det vinterklær og babyklær + erstatte noe emira har grodd ut av:P jeg kan sikkert klare å bli med på dette, men bør helst vente til slutten av oktober eller november;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Skjønner godt det blir trangt for dere! Er enig med fru H da, at prisgrensen ikke trenger å være så stiv ;)
MEN du får såklart lov og trekke deg, OG være med på neste runde :)

Skjønner godt det blir trangt for dere! Er enig med fru H da, at prisgrensen ikke trenger å være så stiv ;)
Enig i alt :D

Wohoo :D:p hehe gleder meg til neste runde! :D

★Sender fra pipe-gjøken★

★Sender fra pipe-gjøken★
Samme her. Trenger jobb. Sykt lite penger. :-( Blir også med på evt.neste runde. Masse regninger å betale som ligger å venter. Stressa :eek:

Sent from my GT-I9300

Skulle vi ventet til fler kunne vært med eller?

Skulle vi ventet til fler kunne vært med eller?

Kanskje det, siden vi er så få som har mulighet til og bli med denne runden? Er med uansett jeg, altså:p;):cool::D:)

Det går jo an. Hva med en liten hemmelig venn-oppmerksomhet når det nærmer seg jul? Bare som ei lita adventsgave.. Eller blir det kræsj med alle gavene som skal kjøpes ellers?
Det høres koselig ut :)

Samme her. Trenger jobb. Sykt lite penger. :-( Blir også med på evt.neste runde. Masse regninger å betale som ligger å venter. Stressa :eek:

Sent from my GT-I9300

Ja ikke noe gøy når man kommer inn i sånne perioder:eek: her er det ofte ved høst og nyåret :P har du noen jobb i siktet eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Det går jo an. Hva med en liten hemmelig venn-oppmerksomhet når det nærmer seg jul? Bare som ei lita adventsgave.. Eller blir det kræsj med alle gavene som skal kjøpes ellers?

Ja det hørtes jo koselig ut da :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi kan jo omså starte hemmelig venn opplegget iløpet av oktober, men ikke ha noe gavesending før slutten av november for eksempel ;) Men da MÅ vi jo forsøke å rekruttere flere!!! :P :D

Back
Topp