Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er neste runde med dette? (Hvis det blir no) Jeg fant ut at vi har ganske dårlig råd nå for tidener ekstra utgifter + masse vi er nødt til å kjøpe av av klær til barna
OG samboer får lissom ikke ordentlig lønn før i midten av oktober! Så tror jeg må trekke meg
har såååå lyst til å bli med på dette, for det virket så gøy
★Sender fra pipe-gjøken★
For min del kan vi gjerne fire på kravene mtp hvor mye man skal kjøpe gave for, om flere kan være med da![]()
Ja, jeg tror du allerede er påmeldtKan jeg være med?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skjønner godt det blir trangt for dere! Er enig med fru H da, at prisgrensen ikke trenger å være så stivMen er jo ganske begrenset hva man kan få kjøpt til enda mindre også dahar bare dukket opp en del utgifter nå i høst.. mest på ved da, som kommer til å koste rundt 5000kr.. også er det vinterklær og babyklær + erstatte noe emira har grodd ut av
jeg kan sikkert klare å bli med på dette, men bør helst vente til slutten av oktober eller november
★Sender fra pipe-gjøken★
Enig i altSkjønner godt det blir trangt for dere! Er enig med fru H da, at prisgrensen ikke trenger å være så stiv
MEN du får såklart lov og trekke deg, OG være med på neste runde![]()
Ja, jeg tror du allerede er påmeldt![]()
Skjønner godt det blir trangt for dere! Er enig med fru H da, at prisgrensen ikke trenger å være så stiv![]()
MEN du får såklart lov og trekke deg, OG være med på neste runde![]()
Samme her. Trenger jobb. Sykt lite penger. :-( Blir også med på evt.neste runde. Masse regninger å betale som ligger å venter. StressaNår er neste runde med dette? (Hvis det blir no) Jeg fant ut at vi har ganske dårlig råd nå for tidener ekstra utgifter + masse vi er nødt til å kjøpe av av klær til barna
OG samboer får lissom ikke ordentlig lønn før i midten av oktober! Så tror jeg må trekke meg
har såååå lyst til å bli med på dette, for det virket så gøy
★Sender fra pipe-gjøken★
Skulle vi ventet til fler kunne vært med eller?
Det går jo an. Hva med en liten hemmelig venn-oppmerksomhet når det nærmer seg jul? Bare som ei lita adventsgave.. Eller blir det kræsj med alle gavene som skal kjøpes ellers?Skulle vi ventet til fler kunne vært med eller?
Det høres koselig utDet går jo an. Hva med en liten hemmelig venn-oppmerksomhet når det nærmer seg jul? Bare som ei lita adventsgave.. Eller blir det kræsj med alle gavene som skal kjøpes ellers?
Samme her. Trenger jobb. Sykt lite penger. :-( Blir også med på evt.neste runde. Masse regninger å betale som ligger å venter. Stressa
Sent from my GT-I9300
Det går jo an. Hva med en liten hemmelig venn-oppmerksomhet når det nærmer seg jul? Bare som ei lita adventsgave.. Eller blir det kræsj med alle gavene som skal kjøpes ellers?