Den er supersøt! Skal på shopping i dag, så skal ikke se bort i fra at det blir med en uglepysj i større str hjemSynd, den er jo veldig søt. Minus at d ikke er bein på den.
Men ser jo at de aller fleste pysjer krymper en god del i vask.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er supersøt! Skal på shopping i dag, så skal ikke se bort i fra at det blir med en uglepysj i større str hjemSynd, den er jo veldig søt. Minus at d ikke er bein på den.
Men ser jo at de aller fleste pysjer krymper en god del i vask.
Tuller du ?? Den bæsjet hun ut allerede igår, så den er på vask.. Får nok ikke byttet den da nei.. Så kjedelig a, da er den nok for liten når vi prøver den igjen :/Du har kanskje brukt ugle pysjen fra lindex alt men her krympet den 2(!!!) str etter en vask på 40 grader så jg måtte kjøpe ny
Denne gaangen gjorde jeg faktisk ikke detWhaaat.......
Gjorde din d og amy86?
Regner med du vaska den før bruk uansett, men kanskje du er som meg - treig.![]()
Hadde den på samme kvelden, men hun bæsja den utt rett etterpå, så den er på vask nå, gruer meg til å ta den ut av maskina :/ den som var såå søt !Whaaat.......
Gjorde din d og amy86?
Regner med du vaska den før bruk uansett, men kanskje du er som meg - treig.![]()
Åsså bilde daKjøpte denne fine softshell jakka til storesøster20 % rabatt .
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Såååå blaaaaaaakk...![]()
http://www.kiddies24.de/shop/en/Str...II-X3-X4-CARBO-KIESEL-PEBBLE-2013::27937.htmlHar ikke bilde, men har kjøt masse fine ullklær på Barnas Hus i dag. De har tilbud og selger for 49,- og 79,- per plagg. Jeg kjøpte 6 plagg til 354 kr til sammen etter 700 kr i rabatt, det kaller jeg fangst!![]()
Barnas hus outlet, eller overalt?
Det er samme tilbud på settene med stjerner og striper over alt, ja. Jeg var på Outleten, der hadde de enda litt større utvalg.![]()