Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror ikke det er farlig å forsøke stabiliserE vekten. Jeg ville spandert noen hundrelapper på en ernæringsfysiolog som kan følge deg opp. Jeg gjør det selv denne gang..lagt på meg mye i tidligere svangerskap og nå vil jeg virkelig helst unngå det! Jeg får laget ett opplegg med nok kalorier men ikke unødvendig mye. Funker topp så langt!
Hvor/hvem får du ordnet det hos? kan man spørre om det gjennom jordmor?
Den mest riktige vekten får man om morgenen, etter man har tisset og før frukost
Jeg har gått opp ca tre kilo til nå. 14+6
Hva er bmi før du ble gravid? Hvor gammel er du?Eg veide meg nettop. 79kg!!! Har lagt på meg 9 kg!!! Spiser sundt, trener tre ganger i uken, går på tur 4 ganger i uken! Spiser jo ikke så mye!!! Er i uke 21 eller 22.. Er det normalt eller er det mye??jeg vil ikke bli feit
![]()
Eg veide meg nettop. 79kg!!! Har lagt på meg 9 kg!!! Spiser sundt, trener tre ganger i uken, går på tur 4 ganger i uken! Spiser jo ikke så mye!!! Er i uke 21 eller 22.. Er det normalt eller er det mye??jeg vil ikke bli feit
![]()
Jepp! Jeg gikk opp 30 kg og var tilbake i startvekt 2 uker etter ks (mye vann), 5 kg mindre etter 2 mnd."Feit" skal vi vel alle bli
Sist gikk jeg opp ca 20 kg og med det passerte 90 kg med grei margin. Etter 2 mnd hadde jeg 3 kg igjen så det trenger ikke å bety noe hvor mye du går opp.
Jeg la på meg mye vekt i form av vann veldig raskt på slutten pga sf. Har ikke ett eneste strekkmerkeAv dere som har vært gravide før, var det mange som ikke begynte å gå opp før i slutten av svangerskapet? Og evt gikk dere opp mye da?
Jeg er foreløpig fortsatt 1-2kg under det jeg var før jeg ble gravid. Gikk ned 3 kg den første tiden. Er livredd for at jeg skal legge på meg alt på en gang i slutten, da blir det mye strekkmerker da!
Termin 12. februar med første frøet❤