Barnevogn! Hva har dere kjøpt/skal dere kjøpe?

Hva skal jeg velge?

  • Knorr-baby alu fly swing

    Votes: 0 0,0%
  • Baby merc q7

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    6

Kosmo.

Gravid mamma
Junibollene 2023
Her står jeg bom fast mellom tfk jogger twist, baby merc q7 og knorr-baby alu fly swing! Skriv gjerne om det er 3/4 hjul og om de er faste og om de har luft! Og om dere har noen erfaring fra annen vogn tidligre, alle mine venner har emmaljunga Edge duo men liker ikke sportsdelen der og den er svinedyr. Ta gjerne med pris, ny/brukt! :) og NÅR mener dere det er på tide og kjøpe vogn?
 
Har kjøpt Beemo Duo Jogger til 2900 fra Jollyroom. Den står klar i boden. Virker som ei veldig bra vogn til den prisen. 3 hjul med luft, stor god bag. Eneste minuset jeg har kommet frem til, er at den er litt tung, med tanke på løfting. Men er ikke så veldig bekymret over akkurat det. Den forrige vogna vi hadde var ei Brio vogn, den var også ei tung vogn, og det gikk bra :) Ville ikke legge så mye penger i vogn, da vi vet at vi ikke skal ha flere.
 
Her går vi for den nye til Bugaboo, Buffalo. Fire hjul med luft som er svingbare, men kan låses. (bor i Oslo, så må være lett å håndtere) Har prøvekjørt den flere ganger på Barnas Hus nå og lest en rekke anmeldelser, så vi gleder oss :D
 
Har Emmaljunga Edge Duo, kjøpt brukt :) Bur på landet, so treng nåke stabilt for alle underlag
 
Vi har kjøpt en Uppa Baby Vista i usa. Fire hjul, to svingbare/låsbare foran. Lett. God å kjøre, legges sammen med en hånd. Ikke lufthjul. Vurderte Buffalo men den var ikke kommet på markedet da vi skulle kjøpe, og endte derfor med denne. So far so good, så får vi se når vi tar den i bruk, hvordan den egentlig er :)
Kostet vel 4000kr ca
 
Åja, gikk bare etter det vi ble fortalt i butikken ;) Da var det kanskje omvendt. Men poenget er det samme vel, at den er mer som buffalo og dermed mer "stabil". :)

Mye mulig de har gjort endringer på donkey og siden den kom:) vi har bugaboo cameleon, med terrenghjul blir den mye mer stabil og like god som buffalo.. disse småhjulene derimot synes jeg fint lite om;-)
 
S
Mye mulig de har gjort endringer på donkey og siden den kom:) vi har bugaboo cameleon, med terrenghjul blir den mye mer stabil og like god som buffalo.. disse småhjulene derimot synes jeg fint lite om;-)
å bra :)
Gleder meg til trilletur med bebiser i vogna :D
 
Vi har TFK joggster twist etter storebror :) Hadde aldri valgt noe annet enn den. Gleder meg sååå til å bruke den igjen!!:D
 
Me har easywalker quatro etter storesøster, så skal kun kjøpe bagdel, og den tenker me å kjøpe brukt!
Når ein kjøper vogn er vel litt etter kva ein ønsker, men eg ville i alle fall hatt vogna i hus når bebisen kom ;) Det kan jo være litt leveringstid på ein del vogner, om de skal kjøpe ny. Skal de kjøpe brukt kan det jo og ta litt tid før den "rette" blir lagt ut, og når den er lagt ut og prisen er fin er det jo berre å slå til! Ikkje sikkert eit like godt tilbud kjem ein gong til ;)
Av dei du nevner har eg berre hørt om tfk vogna, og den trur eg er super! Stod mellom tfk og easywalker quatro når me skulle ha ny sportsvogn til storesøster, og einaste grunnen til at me valgte easywalker var nok fire hjul...
 
Vi har kjøpt Emmaljunga Citycross. Kanonfin vogn om jeg skal få si det selv!! :p Den vi valgte er en limited edition og er super fornøyd! :D ..ikke mange som har helt lik heller da! ;)
 

Vedlegg

  • 20130916_182322.jpg
    20130916_182322.jpg
    614,6 KB · Visninger: 112
Me har easywalker quatro etter storesøster, så skal kun kjøpe bagdel, og den tenker me å kjøpe brukt!
Når ein kjøper vogn er vel litt etter kva ein ønsker, men eg ville i alle fall hatt vogna i hus når bebisen kom ;) Det kan jo være litt leveringstid på ein del vogner, om de skal kjøpe ny. Skal de kjøpe brukt kan det jo og ta litt tid før den "rette" blir lagt ut, og når den er lagt ut og prisen er fin er det jo berre å slå til! Ikkje sikkert eit like godt tilbud kjem ein gong til ;)
Av dei du nevner har eg berre hørt om tfk vogna, og den trur eg er super! Stod mellom tfk og easywalker quatro når me skulle ha ny sportsvogn til storesøster, og einaste grunnen til at me valgte easywalker var nok fire hjul...
jeg har en grå bag du kan få billig, kommer an på hvor i landet du bor... :) hadde quattro selv, men bare bagen igjen nå... sølvgrå...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har bestilt emmaljunga city cross :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har en emmaljunga nitro city med 4 punkteringsfrie hjul der de to forran er små og bevegelige. Har også en tfk joggster twist som har tre lufthjul. Veldig fornøyd med begge. Har kjøpt multi x bag til tfk da jeg savnet å ha storesøster mot meg når hun skulle over fra bag til sportsdel.
 
Jeg har kjøpt Emmaljunga super nitro med city bag supreme til :) fire hjul, hvorav de to foran er svingbare :) tror den blir veldig bra!
 
Jeg har Emmaljunga city cross fra før av og skal med glede bruke den igjen!!4hjul,som ikke trenger luft!stabil,god vogn i all slags vær og på alle underlag!Kan kjøpes rimelig brukt;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi har kjøpt oss emmaljunga city cross vi og. Kjempe fornøyde, gleder meg til å trille rundt med en liten gutt i den :)
 
Back
Topp