Yey or nej

Skal Mamma Prinsesse bli eller gå?

  • Bli

    Votes: 3 50,0%
  • Votes: 3 50,0%

  • Antall som har svart
    6
  • Avstemningen er avsluttet .

Panna

Glad i forumet
Jeg spør dere alle her inne.

Reglen er jo slik at den eller de som ikke registrerer innen kl 19, ryker automatisk ut.

Prinsesse mamma fra Lag Turbo fikk registrert først kl 20 da hun var tom for strøm på mobilen og var ute og gikk tur.

Spørsmålet er da: Skal hun ryke eller skal hun bli?


Jeg kjenner jeg er splittet her. Alle vet jo at man skal sende innen kl 19, og jeg antar at flertallet veier seg når man står opp, før man inntar mat og drikke.
Samtidig så er jo spørsmålet om hvor firkantet man skal være...

Jeg har fått resultat uten hennes vekt. Tror ikke jeg skal si det nå i tilfellet det vil påvirke hva dere mener om hun skal bli eller ei ;)


Jeg avslutter spørreundersøkelsen om 1 time :)
 
Hun er jo på vårt lag, og jeg skulle gjerne hatt at hun slapp å ryke. Men man burde kanskje sette en regel om dette for krigen; Altså enten er det greit at man er sene, om resultatet ikke e ferdig (dvs. om du ikke har regnet ferdig resultatet), ellers så er det stopp til det kl.slett som er oppgitt.
- min mening er at det er greit at de som evt er sene fortsatt får være med, dersom det ikke går ut over dere som ordner.
 
Enig med Litchi :)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
 
Hun er jo på vårt lag, og jeg skulle gjerne hatt at hun slapp å ryke. Men man burde kanskje sette en regel om dette for krigen; Altså enten er det greit at man er sene, om resultatet ikke e ferdig (dvs. om du ikke har regnet ferdig resultatet), ellers så er det stopp til det kl.slett som er oppgitt.
- min mening er at det er greit at de som evt er sene fortsatt får være med, dersom det ikke går ut over dere som ordner.
Det er jo en regel som sier at lagleder skal rapportere til meg senest kl 21... så utfra det går det jo ikke utover meg, men evt en lagleder...
 
Mulig jeg er litt firkanta, men det er jo satt en frist, de fleste veier seg vel på morgenen, da er det lurt og oppdatere med en gang.
 
Stemte for BLI. Men vi bør ha klare regler på dette. Hvis ikke risikerer vi at det kan bli mange som kan komme i samme situasjon, noe som er uheldig for laglederene og alle som deltar i krigen.

Men syns vi godt kan være litt runde nå denne første veiedagen. Syns egentlig ingen skal ryke i dag jeg (foruten de som evt ikke har oppdatert) Ofte mange som faller av den første runden. Slik at vi kan komme skikkelig i gang og bli kjent. Målet med krigen er jo å hjelpe og støtte hverandre mot å nå et felles mål : Vektnedgang :)

Men det er min mening da.
Bøyer med for flertallet!
 
Stemte for BLI. Men vi bør ha klare regler på dette. Hvis ikke risikerer vi at det kan bli mange som kan komme i samme situasjon, noe som er uheldig for laglederene og alle som deltar i krigen.

Men syns vi godt kan være litt runde nå denne første veiedagen. Syns egentlig ingen skal ryke i dag jeg (foruten de som evt ikke har oppdatert) Ofte mange som faller av den første runden. Slik at vi kan komme skikkelig i gang og bli kjent. Målet med krigen er jo å hjelpe og støtte hverandre mot å nå et felles mål : Vektnedgang :)

Men det er min mening da.
Bøyer med for flertallet!


Enig her! :)
 
Det er to fra det andre laget som ikke har meldt inn vekta si...
 
Mulig jeg er litt firkanta, men det er jo satt en frist, de fleste veier seg vel på morgenen, da er det lurt og oppdatere med en gang.
Det er det jeg også tenker. Jeg veide meg selv i dag tidlig, men fikk ikke sendt pm før rundt 15-tiden (har undervist i hele dag, og selv om det er pauser så jobber man jo fordeom).

Jeg vet jo at man har travle dager, selv om det ikke tar lang tid å sende meldingen, så gjelder det jo å huske på det mellom slagene man har.
 
Da tar jeg en avgjørelse nå :)
Resultatet blir det samme uansett om hun regnes med eller ei :)
 
E d mulig å se gjennom fingrene på at HerQleZa har ammetåke denne eine uken? :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Back
Topp