Virkelig?

gravidsol

April 13 FTW :D
Er det virkelig ingen igjen her inne??
 
Skjer ingenting her =\ hadde vært koselig om vi fikk igang forumet her igjen:)
 
Hvordan kan vi få liv igjen her da? Vi har jo delt svangerskapene med hverandre, så vi burde jo holdt hverandre oppdatert om livet med babyen utenfor magen også :)
 
Jeg har alltid holdt meg på April, fikk jenta mi i Mars..men siden ingenting skjedde her ble jeg værende på April :) :)
 
Hadde termin i februar, men mini kom i begynnelsen av mars. Ble ikke med her før rett etter hun ble født.
 
Jeg sjekker nesten ikke her lenger, siden det aldri skjer noe her... Litt trist..
 
Hva kan vi gjøre for å få mer liv her? :)


Jammen ikke godt å si. Jeg prøvde å skrive masse her en stund, men det var så lite respons at jeg mistet piffen. Men jeg er absolutt med hvis det skjer mer her! :)
 
Jeg fødte i mars, men siden det har vært så stille her har jeg gitt opp.​
og heller lest på andre forum.​
Men blir gjerne med å snakke her :)
 
Jeg har ikke vært her inne på over et år. Fant ut at jeg ville inn å kike litt igjen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Last edited by a moderator:
Hei jenter:) Det er veldig lenge siden jeg har skrevet her, men jeg lurer på hva dere gjør når permen er over?
Dagmamma, bhg eller være hjemme selv?:) Er litt usikker på om jeg skal være hjemme eller om vi skal prøve å finne en dagmamma......
 
Hei! Jeg har ikke vært her på velsig lenge, ble overraska for det var masse liv da jeg var her sist! Hvordan går det med alle barna?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp