Da har jeg kjøpt meg vogn! Hvilken skal du ha?

Jeg har hørt at det vanligvis aldri er salg på emmaljunga,selv ikke fjorårets modell! Men vi var veldig heldige. Var hos en av de mindre barnebutikkene hvor eier selv driver butikken og selger. Hadde nok aldri fått det tilbudet hos en av de store kjedene nei! Så jeg ville ikke tenkt på det hadde jeg vært deg ;) hvilket mønster og farge skal du ha?

nei det var det jeg ikke turde så kjøpte i juni allerede og hentet i juli. Termin i okt, så jeg var tidlig ute :) kjøpte samme til deg, grey leaves og den er såå fin:)
 
Jeg slo til på tilbudet til Barnas hus og kjøpte en lys grå Brio happy duovogn for 4000 kr. Hadde tenkt å kjøpe en brukt Mountain buggy men når det var så billig med en helt ny vogn valgte jeg det... Så kan jeg heller selge den og kjøpe en Mountain buggy sportsvogn når babyen blir litt større...

Har en gammel Simo kombivogn fra da to endste, men det en så "slarkete" at den blir sovevogn i barnehagen når den tid kommer...
 
vi endte med Easywalker Qtro, ville ha ei vogn med fire hjul, men svingbare forhjul som er store nok til å brukes vinterstida, og så fant vi et godt tilbud på ei brukt ei, så vi slo til :D

hadde Emmaljunga duo edge til storebroren, og den var super som bagvogn, men syns den blei veldig tung som sportsvogn...
 
Her skal vi ha emmaljunga city cross med bare bag i hvit skinn :)
 
wæææ, i kveld bestilte jeg faktisk en bumbleride indie 2013 papyrus green :D føler meg helt gæren :p hehe, er IKKE vant til å kjøpe ting nytt, så føler at jeg virkelig har skeia skikkelig ut :D Samtidig føler jeg at jeg virkelig fortjener det :p hehe....

GLEDER MEG TIL Å FÅ VOGN I POSTEN :D

2dbfc2f29e67b9f8f73b53377c075904.jpg


Har kjøpt med babybag så jeg kan bruke den fra nyfødt også :)


carrycot_green_papyrus_3.jpeg
 
wæææ, i kveld bestilte jeg faktisk en bumbleride indie 2013 papyrus green :D føler meg helt gæren :p hehe, er IKKE vant til å kjøpe ting nytt, så føler at jeg virkelig har skeia skikkelig ut :D Samtidig føler jeg at jeg virkelig fortjener det :p hehe....

GLEDER MEG TIL Å FÅ VOGN I POSTEN :D

2dbfc2f29e67b9f8f73b53377c075904.jpg


Har kjøpt med babybag så jeg kan bruke den fra nyfødt også :)


carrycot_green_papyrus_3.jpeg
Den var kjempe stilig!!! Herlig for en gangs skyld å unne seg noe nytt da ;) høres ut som du har fortjent det ja :D
 
Et tips til dere som bor i Bergensområdet; Barnevognservice har tilbud på 2013-modellene til Emaljunga...
 
Back
Topp