Da har jeg kjøpt meg vogn! Hvilken skal du ha?

snohvit86

Blir kjent med forumet
Etter mye om og mHelene det en Emmaljunga Edge duo med sportsunderstell i fargen grey leaf! Fikk den billig siden det var en 2013 modell og jeg er SÅ fornøyd! Jeg le overrasket over hvor lite tungt understellet egentlig var, har bare hørt at det var svin tungt men det syns jeg absolutt ikke! Er så happy og fornøyd alså :) hvilken vogn skal du ha? Skulle egentlig ha en mountain Buggy urban jungle, men ombestemte meg. Vogndilla ja!
 
Bugaboo Cameleon <3

Den ligger på loftet og har gjort det siden jeg var i uke 7 eller noe ;)
 
vi kjøpte simo kombivogn for en mnd siden :) men gjorde en avtale med butikken at vi henter i oktober :p
kunne ikkje gå glipp av å kjøpe vogna der og da siden vi kunne kjøpe den med 40% avslag på salg :p
 
Har en simo kombi fra førstemann, og skal ha den denne gangen også.
Kjempefornøyd med den vognen :)
 
Etter mye om og mHelene det en Emmaljunga Edge duo med sportsunderstell i fargen grey leaf! Fikk den billig siden det var en 2013 modell og jeg er SÅ fornøyd! Jeg le overrasket over hvor lite tungt understellet egentlig var, har bare hørt at det var svin tungt men det syns jeg absolutt ikke! Er så happy og fornøyd alså :) hvilken vogn skal du ha? Skulle egentlig ha en mountain Buggy urban jungle, men ombestemte meg. Vogndilla ja!
sniker litt:) hvor mye måtte du betale for den?
 
sniker litt:) hvor mye måtte du betale for den?


jeg gav 7500 for den! Med de nye prisene for 2014 modellene måtte jeg betalt 8990 for samme vogna! Ganske så fornøyd med kjøpet ja ;)
 
jeg sikler veldig på bumbleride indie 2013 papyrus green :D kan få kjøpt den for 4990 inkl bag/liggedel, men samtidig har jeg ikke god økonomi :/ arrgh, må uansett få meg en annen vogn, siden simoen min detter fra hverandre. Og har så lyst til å kunne kjøpe en jeg virkelig har lyst på, og ny og fin, har alltid måttet kjøpe så billig som mulig på finn.no. Er litt lei av å hele tiden vende på krona, lyst til å "skeie litt ut" ;) håper jeg kan få det til på en eller annen måte :)

også er jo dette nr 4 og siste, så siste sjangs lissom ;)
 
jeg sikler veldig på bumbleride indie 2013 papyrus green :D kan få kjøpt den for 4990 inkl bag/liggedel, men samtidig har jeg ikke god økonomi :/ arrgh, må uansett få meg en annen vogn, siden simoen min detter fra hverandre. Og har så lyst til å kunne kjøpe en jeg virkelig har lyst på, og ny og fin, har alltid måttet kjøpe så billig som mulig på finn.no. Er litt lei av å hele tiden vende på krona, lyst til å "skeie litt ut" ;) håper jeg kan få det til på en eller annen måte :)

også er jo dette nr 4 og siste, så siste sjangs lissom ;)



Den var jo knallstilig :)



Vi har også bare hatt brukte, billige vogner da gutta var små så denne gangen ville vi (jeg) ha ei vogn som vi virkelig hadde lyst på.. så kjøpte Bugabooen av ei venninne av meg. Den var brukt knapt 1 år og vi fikk med masse ekstrastæsj :)
 
jeg gav 7500 for den! Med de nye prisene for 2014 modellene måtte jeg betalt 8990 for samme vogna! Ganske så fornøyd med kjøpet ja ;)

Det forstår jeg godt. Betalte rett over 9000 for våres bare med duo s understellet. Turde ikke helt å satse på at de hadde den inne til når/hvis de skulle ha salg på 2013 modellene. Men er kjempe fornøyd med fargen og mønsteret:)
 
Den var jo knallstilig :)



Vi har også bare hatt brukte, billige vogner da gutta var små så denne gangen ville vi (jeg) ha ei vogn som vi virkelig hadde lyst på.. så kjøpte Bugabooen av ei venninne av meg. Den var brukt knapt 1 år og vi fikk med masse ekstrastæsj :)
Jeg hadde egentlig veldig lyst på bugaboo, men jeg går såpass mye i ulendt terreng/på turer at jeg tror denne passer bedre min bruk :) tenker også å bruke den til lett jogging når bebisen blir stor nok til det :)

Hva måtte du gi for vogna når den bare var 1 år gammel? er jo kjempe fin vogn! :)

Syns du 4990 er mye å gi for duo vogn? uff, er så usikker. Men har i løpet av min "barnevogn-karriere" sålangt bare brukt 2000kr totalt på vogn(er), det var det jeg ga for første vogna, solgte den og kjøpte vogn for det jeg fikk osv, så har ikke lagt ut mer enn de 2000kr jeg la ut i utgangspunktet :) så har jo ikke akkurat brukt mye penger på vogn, derfor tenker jeg at jeg kanskje fortjener en skikkelig vogn nå :p hehe
 
Kjøpte simo kombi vogn, hørt veldig mye positivt om den :) Kjøpte den under barnehagestart, og fikk med dunpose på kjøpet. Veldig greit, så nå er det to ting mindre å kjøpe! Godt å ha noe i hus, selv om mye fortsatt mangler..
 
Jeg hadde egentlig veldig lyst på bugaboo, men jeg går såpass mye i ulendt terreng/på turer at jeg tror denne passer bedre min bruk :) tenker også å bruke den til lett jogging når bebisen blir stor nok til det :)

Hva måtte du gi for vogna når den bare var 1 år gammel? er jo kjempe fin vogn! :)

Syns du 4990 er mye å gi for duo vogn? uff, er så usikker. Men har i løpet av min "barnevogn-karriere" sålangt bare brukt 2000kr totalt på vogn(er), det var det jeg ga for første vogna, solgte den og kjøpte vogn for det jeg fikk osv, så har ikke lagt ut mer enn de 2000kr jeg la ut i utgangspunktet :) så har jo ikke akkurat brukt mye penger på vogn, derfor tenker jeg at jeg kanskje fortjener en skikkelig vogn nå :p hehe



Vi ga 5000 kr for vogn med vinterhjul, stelleveske, 2 ekstra trekk (rosa, blått og orange, men skal selge det rosa og orange), regntrekk, koppholder.

Syns det var helt grei pris, for det hadde kosta borti 15000 kr for alt sammen nytt.
 
Det forstår jeg godt. Betalte rett over 9000 for våres bare med duo s understellet. Turde ikke helt å satse på at de hadde den inne til når/hvis de skulle ha salg på 2013 modellene. Men er kjempe fornøyd med fargen og mønsteret:)

Jeg har hørt at det vanligvis aldri er salg på emmaljunga,selv ikke fjorårets modell! Men vi var veldig heldige. Var hos en av de mindre barnebutikkene hvor eier selv driver butikken og selger. Hadde nok aldri fått det tilbudet hos en av de store kjedene nei! Så jeg ville ikke tenkt på det hadde jeg vært deg ;) hvilket mønster og farge skal du ha?
 
Jeg hadde egentlig veldig lyst på bugaboo, men jeg går såpass mye i ulendt terreng/på turer at jeg tror denne passer bedre min bruk :) tenker også å bruke den til lett jogging når bebisen blir stor nok til det :)

Hva måtte du gi for vogna når den bare var 1 år gammel? er jo kjempe fin vogn! :)

Syns du 4990 er mye å gi for duo vogn? uff, er så usikker. Men har i løpet av min "barnevogn-karriere" sålangt bare brukt 2000kr totalt på vogn(er), det var det jeg ga for første vogna, solgte den og kjøpte vogn for det jeg fikk osv, så har ikke lagt ut mer enn de 2000kr jeg la ut i utgangspunktet :) så har jo ikke akkurat brukt mye penger på vogn, derfor tenker jeg at jeg kanskje fortjener en skikkelig vogn nå :p hehe

Jeg syns 5000 kr er en god pris for en duo vogn! i dagens marked må en vanligvis ut med nærmere 8000 kr for de største merkene! vi venter vår nr 3 og siste i flokken, jeg har derfor bestemt meg for at denne gangen skal jeg kjøpe alt jeg har lyst på slik at jeg ikke angrer senere. Siste sjanse! Har absolutt ikke super god økonomi, men fikk godt igjen p skatte ;)
 
Skal ha Emmaljunga Edge Duo jeg også, men med klassisk understell. Og så klarer jeg ikke bestemme jeg for om jeg skal ha svart eller lysegrå.. Ikke bare bare altså :p
 
Vi har simo duo etter storebror, så i starten kommer vi til å bruke den.
Når vi må over på sportsvogn, har jeg lyst på en Mountain buggy, syns sportsdelen til simo er stor og tung:(

<3 appen < 3
 
vi har kjøpt Crescent classic 2013 :) elsker den!! hadde fokus på gode og store dekk med hjullager, solid konstruksjon og ikke alt for tung, ville også at vognene skulle være dyp og lun og ligge i. vurderte også emmaljunga city cross og edge duo, men syns de var litt dyre, men utrolig fine :) håper jeg er like fornøyd med vogna etter at den har blir tatt i bruk :D
 
Har vogn etter storesøster, som vi kommer til å bruke igjen! Ble kjøpt i nederland og er superfornøyd med den! Store svingbare forhjul, men ikke for stor.. perfekt til både shopping og turer! Men skulle jeg bestemme meg for å kjøpe en ny likevel må det bli en mountain Buggy urban jungle :D
 
Back
Topp