Skjer a?

missoz

Elsker forumet
Hva skjer nå da damer? Her begynner vi å kjenne på det at sambo har hatt pappaperm i over 2 mnd, mens jeg har vært hjemme... Så nå tvinger jeg han til å dra en tur på hytta aleine :p
 
Besøk av svigers... :( De drar heldigvis onsdag. Mannen tar ut ferie mandag til onsdag og så skal jeg ha mine to siste dager i permisjon torsdag og fredag. Bytta litt rundt så jeg slapp være hjemme mandag og tirsdag :)
 
Besøk av svigers... :( De drar heldigvis onsdag. Mannen tar ut ferie mandag til onsdag og så skal jeg ha mine to siste dager i permisjon torsdag og fredag. Bytta litt rundt så jeg slapp være hjemme mandag og tirsdag :)

Liker ikke at svigers er der, men at du fikk bytta dagene :)
 
Vi drar tilbake til hytta i morgen. Pusterommet vårt. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Liker ikke at svigers er der, men at du fikk bytta dagene :)

Hihi ;) Nei de skulle nok ha begrensa turen til noen få dager ja! Mannen har også fått nok av dem nå. Og så skjønner de ikke hvordan de skal oppføre seg rundt barn. Lillebror er en liten gullgutt mens storesøster skjønner de jo ikke i det hele tatt :( Men deilig de skal bort i kveld og natt, da er det bare en natt hos oss igjen og forhåpentligvis leeeenge til vi ser de igjen :)
 
Her har gubben begynt å jobbe. Og jeg skal søke jobb. Pluss forberedelser til barnehage og skole start.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er hjemme fremdeles. Begynner å jobbe 50% om en mnd. Da er skoleferien også over. Så skal pappaen være hjemme de dagene jeg har dagvakt - ca 1 dag i uka. :)
Tipper det blir et travelt år men det blir godt å få eldste tilbake til skolen også.

Akkurat nå er han på ferie hos svigers og jeg og snuppa er hjemme mens mannen er på jobb :)
 
Mamma kom igår, hun skal være til fredag :) på onsdag reiser mannen på guttetur, og da er det veldig greit med litt selskap og avlastning ;) har tømt klesskapet for masse gamle klær idag, så håper mamma kan kjøpe litt nytt til meg :p
 
Mamma kom igår, hun skal være til fredag :) på onsdag reiser mannen på guttetur, og da er det veldig greit med litt selskap og avlastning ;) har tømt klesskapet for masse gamle klær idag, så håper mamma kan kjøpe litt nytt til meg :p
Hihi! Mammaer er gode å ha ;)
 
Her sitter jeg på sofaen og slapper av etter grillings og jordbær med fløte :) koser oss masse med all sola og nyter dagene :)
 
Jeg er hjemme fremdeles. Begynner å jobbe 50% om en mnd. Da er skoleferien også over. Så skal pappaen være hjemme de dagene jeg har dagvakt - ca 1 dag i uka. :)
Tipper det blir et travelt år men det blir godt å få eldste tilbake til skolen også.

Akkurat nå er han på ferie hos svigers og jeg og snuppa er hjemme mens mannen er på jobb :)
Her blir det også 50 % fra neste mnd. Gleder meg til å begynne å jobbe igjen


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Her går ferien mot slutten, slik at jeg begynner på jobb på mandag, første arbeidsdag på 13 måneder.. Jeg skal jobbe fullt da, så blir spennende... Men pappaen er hjemme fullt fram til september og deretter på deltid ut året.
 
Jeg har enda lang ferie, snuppa begynner ikke i bhg før 26. August :) ikke har jeg noe å gå til heller :p men skal melde meg som vikar på diverse skoler når snuppa har kommet inn i nye rutiner :)
 
Kjenner jeg gleder meg til barnehage og skole start. Er klin umulig å få gjort noe her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp