Uke 27 skravling

Huff. Nå er det mye i media om barnehagestart for ettåringer. Ikke så mye positivt. :(

Ja, de skal vel gi oss dårlig samvittighet :/
 
Kommer hvert år på denne tida. Er jo ikke noe annet å debattere i nyhetene... agurktid... Ingen blir jo enige om det er bra eller ikke så da er det bare å innstallere selektiv høring og sile ut alt negativt og ta til seg alt positivt om ettåringen starter i august, eventuelt motsatt om det blir senere ;-)
 
Da hadde vi vært hos legen og fått kur for mykoplasma, til meg og lillebror og storesøster. Lillebror hadde visst mer symptomer enn meg i følge legen så godt jeg og er syk for hadde nok ikke dratt til legen om det bare var han. Han har vært litt sutrete og klengete og hosta litt men ellers vært den normale blidfisen han er. Er jo glad han er mye blid, men kan godt klage så vi skjønner det når han er syk!
 
Da hadde vi vært hos legen og fått kur for mykoplasma, til meg og lillebror og storesøster. Lillebror hadde visst mer symptomer enn meg i følge legen så godt jeg og er syk for hadde nok ikke dratt til legen om det bare var han. Han har vært litt sutrete og klengete og hosta litt men ellers vært den normale blidfisen han er. Er jo glad han er mye blid, men kan godt klage så vi skjønner det når han er syk!
Bra dere har fått noe for det da. God bedring til liten og stor.
 
God bedring! Håper medisinen funker kjapt :)
 
Back
Topp