Vogn i barnehage

Så fin ut den.. Vi har en bassen Roma, gammel type og er kjempe fornøyde :) men her bruker hu nok brio happy vogna i bhg


<3 venter på deg 25.02.2014 <3
 
Ville ikke hatt dypvogn i barnehagen, tror jeg hadde sett etter en god sportsvogn. Min største sov i vogn til han var 3 år og det hadde blitt veldig trangt for han i en dypvogn :)
Jeg brukte både emmaljunga og Tfk med største. Vognene var like fine etter bruk :) Tror nok vi gjør det samme med minsten :)
 
Ville ikke hatt dypvogn i barnehagen, tror jeg hadde sett etter en god sportsvogn. Min største sov i vogn til han var 3 år og det hadde blitt veldig trangt for han i en dypvogn :)
Jeg brukte både emmaljunga og Tfk med største. Vognene var like fine etter bruk :) Tror nok vi gjør det samme med minsten :)
Tror du den blir trang fordi den er smal? Vanskelig å se på bildene nemlig, hvor bred den er...Men ifølge basson skal denne kunne brukes til 3 år..Sportsdelen til feks Simo er 93 cm, liggende så sånn sett er jo basson sin lengre. Men mye mulig jeg må vurdere en Simo til å ha stående der istedet. De har eget skur med tak og vegger i bhg, så den blir jo igrunn godt beskyttet fra vind og vær:) Men emmaljungaen blir hjemme, må ha vogn til bruk hjemme og;)
 
Vi bruker Simo reisetrille til 2 åringen..:) og den kommer vi til å bruke til lillegutt også.. Her er det ingen som har dypvogn i barnehagen..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Tror du den blir trang fordi den er smal? Vanskelig å se på bildene nemlig, hvor bred den er...Men ifølge basson skal denne kunne brukes til 3 år..Sportsdelen til feks Simo er 93 cm, liggende så sånn sett er jo basson sin lengre. Men mye mulig jeg må vurdere en Simo til å ha stående der istedet. De har eget skur med tak og vegger i bhg, så den blir jo igrunn godt beskyttet fra vind og vær:) Men emmaljungaen blir hjemme, må ha vogn til bruk hjemme og;)

Ja, det tror jeg. For min lille hadde ikke vokst ut av lengden på simoen, men ble trangt i bredden. Man skal jo ha både vinterposer og dyner oppi der :p
I en sportsdel så kan de også ligge med beina litt utenfor:)
 
Ja, det tror jeg. For min lille hadde ikke vokst ut av lengden på simoen, men ble trangt i bredden. Man skal jo ha både vinterposer og dyner oppi der :p
I en sportsdel så kan de også ligge med beina litt utenfor:)
Ja, bredden er jo like viktig som lengden igrunn:) Jeg skal dra og se på den, den er ikke langt ifra der vi bor så blir ikke noen lang bomtur isåfall. Blir å kjøpe Simo kombivogn om ikke det blir basson:)
 
Jeg kjøpte en brukt teutonia mistral sportsvogn til 500kr brukt og den er lun og god. Skal ha den i bhg. Vi har en teutonia prestige sportsvogn, men den er ikke så god. Vi bruker den brukte siden hun ligger og sitter bedre i den.
 
Emmaljunga city cross. Har solgt de to andre vi hadde og kjøpt ny city elite idag til å ha hjemme

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hva slags vogn skal dere ha som sovevogn? Emmaljungaen vil jeg ikke ha stående der, da det er en dyr vogn og den i tillegg skal brukes til evnt flere framtidige barn :) Nå har jeg sett en basson dypvogn som er til salgs på finn. Den er 97 cm lang!! Hva tror dere om den som sovevogn i bhg? Legger ved link ;)
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42689320&searchQuery=
Ville også tenkt på bredden med tanke på dyne/pose til vinteren. Vil tro det er trangere i en bag vs sportsdel.

En annen ting er seler iom det er en bagvogn. jeg hadde iallfall ikke latt barnet mitt sove uten. Hun kommer seg nesten utav vogna med seler:p
 
Siden de skryter av at den skal kunne brukes fra 0-3 år så burde den jo være litt bredere og. Men er den ikke det tar jeg ikke sjansen. Man får kjøpt seler som passer til. Tør ikke noe annet:) Får se hvordan den ser ut på onsdag:)
 
Ville nok reist å sett på den ja :)
Her hadde det ikke kunne blitt noe sovevogn da hun kommer seg løs! Er vist kjempe morsomt å stå i vogna :p
 
Vi skal ha emmaljungaen i bhg. Hadde den der med storebror også.

Har city eliten hjemme ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
I våres bhge sover de inne i sprinklersengar :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I våres bhge sover de inne i sprinklersengar :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det hadde vært det beste for vår gutt. Han sover uten tvil best i senga, hvor han kan ligge på magen med rompa opp:) Det blir verre i en vogn :-/
 
Det hadde vært det beste for vår gutt. Han sover uten tvil best i senga, hvor han kan ligge på magen med rompa opp:) Det blir verre i en vogn :-/
Sånn var det med storesøster også, hun sovnet aldri i vogn hjemme eller på tur. Gå beskjed i bhg at det kunne bli en utfordring, men der sovnet hun tvert hver dag :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Sånn var det med storesøster også, hun sovnet aldri i vogn hjemme eller på tur. Gå beskjed i bhg at det kunne bli en utfordring, men der sovnet hun tvert hver dag :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
De blir nok sikker slitne på en annen måte i bhg, så det kam godt hende det går helt fint som du sier:) Krysser fingre:)
 
Er glad jeg slipper å forholde meg til det ;)

Skal ikke i barnehage så trenger ingen ekstra vogn enn den vi allerede har! :)
 
Er glad jeg slipper å forholde meg til det ;)

Skal ikke i barnehage så trenger ingen ekstra vogn enn den vi allerede har! :)
Jeg har egentlig vogndilla, så jeg er bare glad jeg har en gyllen anledning til å kjøpe enda en vogn uten at samboer blir sur ;)
 
Back
Topp